boogje
Legacy Member
mja, eigenlijk, een paar topics geleden had ik al eens verteld dat ik met max payne 2 bezig was aan het mod'den, en uiteindelijk ga ik na al dat oefenen, onnozele levelkes maken en vooral leren, eens beginnen aan een level ( niet al te groot hoor).
Het probleem is : ik ben érg slecht in het weten wat "goed" speelt. d.w.z. dat ik jullie hulp nodig heb i.v.m. leveldesign eigenlijk
.
het is mogelijk om:
-verschillende "stijlen" van gebouwen
- buitenomgevingen
- de standaard objecten
kzou dus van jullie willen vragen om, bv. in paint de " ruwe" vorm willen tekenen ( bovenaanzicht) . Het gaat er gewoonweg omdat er miss mensen hier zitten die inzicht hebben wat nu tof zou spelen, vlot en vooral "niet te gemaakt".
io!
Het probleem is : ik ben érg slecht in het weten wat "goed" speelt. d.w.z. dat ik jullie hulp nodig heb i.v.m. leveldesign eigenlijk
. het is mogelijk om:
-verschillende "stijlen" van gebouwen
- buitenomgevingen
- de standaard objecten
kzou dus van jullie willen vragen om, bv. in paint de " ruwe" vorm willen tekenen ( bovenaanzicht) . Het gaat er gewoonweg omdat er miss mensen hier zitten die inzicht hebben wat nu tof zou spelen, vlot en vooral "niet te gemaakt".
io!