schumi
Legacy Member
Voor mijn website www.f1journaal.be zou ik graag een banner hebben.
Ik heb het zelf een aantal keer geprobeerd, maar buiten wat eenvoudige tekst enz. vind ik het er steeds erg sober uitzien.
Vandaar dat ik beroep doe op eventuele mensen die hier op dit forum aanwezig zijn en mogelijk een banner willen ontwerpen.
Formaat: 468x60
Wat moet erop staan?
- Het logo + f1journaal.be Klik hier voor logo + naam (Mag het logo alleen zijn, hoe je F1journaal.be ergens in de banner verwerkt, kies je zelf)
- Een verwijzing naar het feit dat er F1-nieuws is terug te vinden
- eventueel mag je op eigen initiatief F1-gerelateerde zaken, foto's, of iets dergelijks erin verwerken, maar dit is niet verplicht. Je bent er vrij in.
De banner mag redelijk eenvoudig zijn met een strak design. Eenvoud siert zegt men soms wel eens ...
Alvast bedankt voor de hulp !
Ik heb het zelf een aantal keer geprobeerd, maar buiten wat eenvoudige tekst enz. vind ik het er steeds erg sober uitzien.
Vandaar dat ik beroep doe op eventuele mensen die hier op dit forum aanwezig zijn en mogelijk een banner willen ontwerpen.
Formaat: 468x60
Wat moet erop staan?
- Het logo + f1journaal.be Klik hier voor logo + naam (Mag het logo alleen zijn, hoe je F1journaal.be ergens in de banner verwerkt, kies je zelf)
- Een verwijzing naar het feit dat er F1-nieuws is terug te vinden
- eventueel mag je op eigen initiatief F1-gerelateerde zaken, foto's, of iets dergelijks erin verwerken, maar dit is niet verplicht. Je bent er vrij in.
De banner mag redelijk eenvoudig zijn met een strak design. Eenvoud siert zegt men soms wel eens ...
Alvast bedankt voor de hulp !
