Archief - BATTLE: Photobattle - Herhaling

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

orez

Legacy Member
1. Regels

- Iedereen die deelneemt, zet zijn foto's online en stuurt de link door via PM, of stuurt ze rechtstreeks naar mijn mailbox (te verkrijgen via PM).

- De duur van iedere battle zal 10 dagen in beslag nemen, de voteronde 3 dagen. (Geen paniek als je niet kan deelnemen, de dag na de voteronde start een nieuwe battle zodat om de 14 dagen er een nieuwe battle online is!)

- De afmetingen van de foto's mogen maximaal op HD resolutie zijn (1920 * 1200px , dus noch de breedte, noch de hoogte overschrijden, minder mag wel.), Ik zet de HD versies online, en de bijgeknipte versie op het forum, met een link naar de HD versie.

- Alle inzendingen dienen binnen te zijn de laatste dag, VOOR 0.00, iedere inzending die later komt tel ik niet meer mee.

- De dag nadien zal de voteronde starten vanaf 10.00 smorgens.

2. Opdracht

De opdracht zal HERHALING inhouden. Wat wil dit concreet zeggen. Je trekt een foto, waarop er duidelijk een herhaling zichtbaar is, dus een vast element in de foto de om de x aantal maal voorkomt.

Dit mag zowel Architecturaal, Landschapsgewijs, Urban, Eten, Mode, ... noem maar op.

Als de foto nu zwart-wit of kleur is. Met lange of korte sluiterstijd, speelt allemaal geen rol! Zolang de herhaling maar duidelijk is!.

3. Voorbeelden

Afbeelding%201.png


Afbeelding%202.png


Afbeelding%204.png


Bovenstaande voorbeelden tonen aan wat allemaal kan / mag...
Hierbij denk ik alleen nog maar aan containers, met de geribde zijkanten, paaltjes langs een kade, enz... Mogelijkheden zat !
Wees zo creatief mogelijk !

Let the battle begin ;)

Deadline 16 juni - 23:59

Floyd

Legacy Member
Alright, goed. Ik zal zien of ik tijd vind een foto'tje te maken.

ThE_RuThLeSs

Legacy Member
goed thema :-)
ik ben mij hier al aan het amuseren met verf
hoeveel inzendingen per deelnemer ??

DieselPower

Legacy Member
seg Orez, ik stel voor dat gij u ineens ook achter een fotografiesticky zet ;):p

orez

Legacy Member
DieselPower™ zei:
seg Orez, ik stel voor dat gij u ineens ook achter een fotografiesticky zet ;):p

Allemaal goed en wel, mits mooi uitgeschreven artikels van anderen.
Want om da allemaal zelf te schrijven hebbek spijtig genoeg te weinig tijd :(

Mr. Humphries

Legacy Member
Ik zal een beginnen met te denken (een herexamen, is dat ook een herhaling ;))

Joeri

Legacy Member
Leuk dat het eindelijk van start is gegaan. Ga ook eens proberen deel te nemen als ik een beschikbaar model vind, dat kan wel eens lastig zijn tijdens de examenperiode...

Babs

Legacy Member
Mogen bestaande foto's ook meedoen?

Heb nog wel een paar foto's staan die ik nog niet vrijgegeven heb, maar kheb helaas geen tijd om nieuwe te gaan nemen dankzij de examens :cry:

Kzou wel graag meedoen...

wouter_dc

Legacy Member
Wat is dat nu weer voor een redenering? ik erger me dood aan zoiets Doe zelf mee & versla hem he...

Babs; vorige battle moest de foto gemaakt worden, ik veronderstel nu ook?

Babs

Legacy Member
Hmm spijtig, dan zal ik moeten passen :(

Is nochtans een leuke opdracht

tomh

Legacy Member
wouter_dc zei:
Wat is dat nu weer voor een redenering? ik erger me dood aan zoiets Doe zelf mee & versla hem he...

Babs; vorige battle moest de foto gemaakt worden, ik veronderstel nu ook?

held!

Mr.Pee

Legacy Member
Indeed, ik kan mij zelfs nie herinneren dat er iets met herhalingen inzit (toch nie op de manier zoals het hier wordt bedoeld) Ik ga zeker eens nadenken, jammer dat het niet verschillende foto's mogen zijn waar op die manier een herhaling in zit. (ik maak graag reeksen!)

Btw, zo goed ben ik toch ook weer nie? :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan