Mistabeen
Legacy Member
De Deelnemers:
Mista1: http://www.mista.be/Battle/Rocketlaunch.jpg
Mista2: http://www.mista.be/Battle/wallpaper.jpg
Bolteh: http://users.pandora.be/battusai/vectorbattle01.jpg
Osi: http://img426.imageshack.us/img426/6...einjpeg8mm.jpg
Omni: http://www.deviantart.com/view/31300837/
Anendel: http://users.pandora.be/swinnen1/TGF/playwithgirls.jpg
Atticus: http://www.sheuncheun.be/temp/battle01.jpg
Typhon: http://users.pandora.be/infernus/wall.jpg
De Resultaten
Mista1: http://www.mista.be/Battle/Rocketlaunch.jpg
Mista2: http://www.mista.be/Battle/wallpaper.jpg
Bolteh: http://users.pandora.be/battusai/vectorbattle01.jpg
Osi: http://img426.imageshack.us/img426/6...einjpeg8mm.jpg
Omni: http://www.deviantart.com/view/31300837/
Anendel: http://users.pandora.be/swinnen1/TGF/playwithgirls.jpg
Atticus: http://www.sheuncheun.be/temp/battle01.jpg
Typhon: http://users.pandora.be/infernus/wall.jpg
De Resultaten
- Mista 2: 44 punten
- Mista 1: 41 punten
- Atticus: 39 punten
- Typhon: 27 punten
- Bolteh: 14 punten
- Omni^ : 6 punten
- Anendel : 3 punten
- Osi` : 1punt
http://www.vectorslut.be/battle
Hier zal een ranking worden bijgehouden van de battles die we hier organiseren, we hebben besloten alle punten te tellen en elke deelnemer 1punt te geven per battle die hij meedoet. Dit is de meest eerlijke manier en zorgt ervoor dat iedereen een gevaar kan blijven in de ranking
De volgende Battle begint zondagmiddag 9 april en zal een concept/illustratie battle worden, aangezien daarbij concept belangrijker is dan alleen uitwerking hebben we besloten met een vaste jury te werken. Omdat we hierdoor met minder votes zitten hebben we besloten om bij juryvotes een andere puntentelling te laten dienen waardoor de deelnemers toch nog een gevaar vormen in de battlestats.
We hopen meer deelnemers te hebben bij de volgende battle, de volgende battle zal langer lopen (1week) en ma,nier van uitwerking is geheel vrij waardoor we hopen een breder publiek te bereiken
Hier zal een ranking worden bijgehouden van de battles die we hier organiseren, we hebben besloten alle punten te tellen en elke deelnemer 1punt te geven per battle die hij meedoet. Dit is de meest eerlijke manier en zorgt ervoor dat iedereen een gevaar kan blijven in de ranking
De volgende Battle begint zondagmiddag 9 april en zal een concept/illustratie battle worden, aangezien daarbij concept belangrijker is dan alleen uitwerking hebben we besloten met een vaste jury te werken. Omdat we hierdoor met minder votes zitten hebben we besloten om bij juryvotes een andere puntentelling te laten dienen waardoor de deelnemers toch nog een gevaar vormen in de battlestats.
We hopen meer deelnemers te hebben bij de volgende battle, de volgende battle zal langer lopen (1week) en ma,nier van uitwerking is geheel vrij waardoor we hopen een breder publiek te bereiken
Heel mooie werkjes btw iedereen
