Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


dresse zei:natuurlijk was het de bedoeling dat het zo leeg is, ge doet da ni perongeluk eh... maar dat dat de bedoeling is maakt het wel niet beter...
achja, ik vind het ni mooi, het doet me wa denken aan de huisstijl van tv1...
Blijven verder photoshoppen, het kan er alleen maar beter op worden![]()
^^ )Indieanus zei:offtopic , ma soit: de huisstijl van tv1 ( één ) is wel heel sterk hoor. (iets wat in jouw reply lijkt alsof die zwak is, n/o ) Die stijl lijkt wat 'oud', maar is zeer tijdloos. Kan echt nog ettelijke jaren meedraaien. Is gwn sterk. of iemand het nu subj slecht of goed vind.
(moest er ff uit, soz^^ )
maar je begrijpt wat ik bedoel. Alleen misschien ander soort roze gebruiken?