Archief - BEGINNER: eerste wallpaper

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

.TiTipower

Legacy Member
walpie8ol.jpg


Heb photoshop nog ma een paar weke en heb hier bijna geen filters of what so ever voor gebruikt, gwn iets simpel:

Dat het zo leeg staat is wel een beetje de bedoeling moet ik erbij zeggen.

Als ge mij kunt verbetere in bepaalde zake: be my guest!

Aexis

Legacy Member
Voor een eerste poging vind ik het zeer geslaagd.

mijne was verschrikkelijk (think bevel emboss en filters)

dresse

Legacy Member
natuurlijk was het de bedoeling dat het zo leeg is, ge doet da ni perongeluk eh... maar dat dat de bedoeling is maakt het wel niet beter... :)

achja, ik vind het ni mooi, het doet me wa denken aan de huisstijl van tv1...
Blijven verder photoshoppen, het kan er alleen maar beter op worden :)

Floyd

Legacy Member
Ik vind het best ok, al is het maar omdat je voor je eerste keer niet alle filters en blending options op je layers hebt los gelaten. Wat het beter zou maken volgens mij is nog wat meer doen met die bollen (nog wat herhalen, misschien met lagere opacity enzo, verschillende groottes, overlappingen, .. ik zeg maar wat), de achtergrond-kleur een stuk lichter OF een stuk donkerder maken, die glow rond die vrouw achterwege laten en een ander lettertype gebruiken (of die tekst gewoon weglaten).

Indieanus

Legacy Member
dresse zei:
natuurlijk was het de bedoeling dat het zo leeg is, ge doet da ni perongeluk eh... maar dat dat de bedoeling is maakt het wel niet beter... :)

achja, ik vind het ni mooi, het doet me wa denken aan de huisstijl van tv1...
Blijven verder photoshoppen, het kan er alleen maar beter op worden :)

offtopic , ma soit: de huisstijl van tv1 ( één ) is wel heel sterk hoor. (iets wat in jouw reply lijkt alsof die zwak is, n/o ) Die stijl lijkt wat 'oud', maar is zeer tijdloos. Kan echt nog ettelijke jaren meedraaien. Is gwn sterk. of iemand het nu subj slecht of goed vind.


(moest er ff uit, soz :lol: ^^ )

dresse

Legacy Member
Indieanus zei:
offtopic , ma soit: de huisstijl van tv1 ( één ) is wel heel sterk hoor. (iets wat in jouw reply lijkt alsof die zwak is, n/o ) Die stijl lijkt wat 'oud', maar is zeer tijdloos. Kan echt nog ettelijke jaren meedraaien. Is gwn sterk. of iemand het nu subj slecht of goed vind.


(moest er ff uit, soz :lol: ^^ )

ge zijt er nu toch mee aant lachen hoop ik?
tv1 gebruikt de meest afgrijselijke kleurenkombinaties die ik ooit heb gezien. Normaal gezien zouden kleuren die bij elkaar horen elkander moeten versterken, bij tv1 zijn ze erin geslaagd om juist die kleuren bij elkaar te kiezen die elkaar volledig afbreken...

kzou toch is wille weten in welk opzicht gij die dan sterk vindt... originaliteit? kleurenkeuze? entertainment?... die van kanaal2, die is STERK... kunt ge alle kanten mee uit en verveelt ni.

Floyd

Legacy Member
dresse: let erop dat je het niet teveel vanuit jouw standpunt, en dus jouw "sociologische klasse" bekijkt. Zo'n vormgever zal wel geen kalf zijn en ook rekening houden met andere leeftijden en sociale klassen, die misschien meer voor deze vormgeving te vinden zijn. Vermoed ik.
Niet dat ik het zo mooi vind, ik speel hier maar advocaat van de duivel.

Indieanus

Legacy Member
Idd. Ik heb nooit gezegd dat ik het mooi vind. Maar ik vind het wel een sterke huisstijl. En floyd heeft eigl gezegd wat ik nog wilde vermelden ;)

skinny_sl

Legacy Member
:offtopic:
De shiekste "tussenfilmpjes" zijn nog altijd die van MTV, vindt ik, er zullen hier wel meerderen mee akkoord gaan denk ik.

Voor je eerste wallpaper is het niet slecht, vooral het idee is mooi gevonden. Blijven Photoshoppen dan wordt de afwerking zeker beter. Niet dat het nu niet goed is he ;) maar je begrijpt wat ik bedoel. Alleen misschien ander soort roze gebruiken?

Cya

enj0i^

Legacy Member
ik moet dresse nu wel es gelijk geven, die stijl van tv1 is afgrijselijk :p

(imho)

Floyd

Legacy Member
Idd canvas, kanaaltwee, vtm ook, allemaal vind ik ze ook zeer sterk. (zeker gezien de respectievelijke doelgroep)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan