OberOhm
Legacy Member
Heb wat zitten knutselen in Photoshop CS2, en wou mijn werkskes is laten zien.
Hopelijk kunnen jullie zich der in vinden.
Mijn dingskes staan op www.nmr-forum.be op de volgende link http://sopje.hosting-area.de/upload/showthread.php?t=218
Ik maak eveneens flyers, posters, sigs,forum- en weblayouts...
Als er mensen zijn die mochten opdrachtjes voor me hebben, aarzel niet om me een mailtje te sturen naar oberohm at gmail dot com
Hopelijk kunnen jullie zich der in vinden.
Mijn dingskes staan op www.nmr-forum.be op de volgende link http://sopje.hosting-area.de/upload/showthread.php?t=218
Ik maak eveneens flyers, posters, sigs,forum- en weblayouts...
Als er mensen zijn die mochten opdrachtjes voor me hebben, aarzel niet om me een mailtje te sturen naar oberohm at gmail dot com



Die laatste "wallpaper"

zie het als een persoonlijke oefening).
