Archief - BEGINNER: Wallpaper contest entry

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rivercola

Legacy Member
Mooie wallpaper, leuk idee.
Het enige die mij stoort is het games.telenet.be font.

TiB0

Legacy Member
Hmmm, ik had er ook aan gedacht om alle fonts meer in de stijl van het "XBOX360" font te veranderen. Als ik nog eens tijd heb dan zal ik er aan werken :p

blaZe

Legacy Member
en heb je het beeld ook zelf gemaakt? army men met space invader mannetjes?

verschilt nogal van stijl/afwerking met pijltjes-(standaar white background) xboxlogo-(crappy font) games.telenet.be toevoeging.

syndrom

Legacy Member
ravenslayer zei:
heel leuk idee maar het ziet er lelijk uit


²

Ik vind het idee met die space invaders geslaagd maar het geheel trekt op niveel imo

TiB0

Legacy Member
blaZe zei:
en heb je het beeld ook zelf gemaakt? army men met space invader mannetjes?

Ja. Is niet zo geslaagd, I know.

En ik ga het eens helemaal herwerken denk ik. Misschien iets soberder.

TiB0

Legacy Member
wallpaper3606gd.jpg


Imo is het al beter dan de vorige :D
Nog reacties?

Belgianbonzai

Legacy Member
ik zou die xbox360 url er nog af halen,...
hij moet er niet op staan, en heeft niks met uw wallpaper te maken

FEW

Legacy Member
ik vind het echt iets tof, die space invaders vliegtuigskes enz, alleen die hele omkadering steekt hard tegen vind ik :)

Osis1984

Legacy Member
ik zou de foto vergroten en niet zo nog een kader rond maken, gewoon die foto met daar de tekst op lijkt mij mooier :)

TiB0

Legacy Member
ja daar had ik ook aan gedacht, maar waar moet je dan al je icoontjes plaatsen? :unsure: dan wordt het zo'n chaotische boel imo.

Osis1984

Legacy Member
zoals je 2e wallpaper die tekst vanboven, kan je toch onderaan de benen zetten denk ik ? en een klein logo'tje maakt het nie chaotisch denk ik

dresse

Legacy Member
kvind het al mooier geworden en kzen blij dat er eindelijk is nen xbox contester een beetje rekenng houdt met wat we zeggen, ma toch, denk dat de wallpaper nog wel beter kan...
kzou de tekst nog is herzien, kleiner maken en idd beneden zetten ofzo. zeker kleiner maken.
en de overgang tussen u foto en den achtergrond zou'k ook interessanter proberen maken, ni door ne stroke of drop shadow ma misschien door kogelgaten buiten u prentje te maken of door een of ander brushwerk ofzo... kzeg maar iet. nu is het een beetje nen te harde overgang imo...

DJ_Trash

Legacy Member
lang geen slecht concept vindek
kvin den 2de beste als wallpaper
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan