Archief - Beginner: Wallpaper contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Breezersletjuh

Legacy Member
Hier mijn (eerste) inzending,...

ik ben nog aan een andere bezig maar heb dit even tussendoor gemaakt.
eens ik klaar ben met de andere post ik die hier wel in deze thread...

anyways:

klik

steek maar van wal met de commentaar...

PS: ik vond dat Frans wel wat hebben,... 't is toch just geschreven? :/

fartbunny

Legacy Member
eurm.. sorry zeh mor ik vind er nix aan :s da frans past in geen geval, de wallpaper zelf is gewoon nen screen van Kill Bill met 2 regels tekst.. no go from me

Breezersletjuh

Legacy Member
fartbunny zei:
eurm.. sorry zeh mor ik vind er nix aan :s da frans past in geen geval, de wallpaper zelf is gewoon nen screen van Kill Bill met 2 regels tekst.. no go from me

blijkbaar is het logo op haar rug dan toch beter aangebracht dan ik dacht aangezien je het zelfs niet opmerkte...

TiB0

Legacy Member
ik vind hem FANTASTISCH :D

alleen het lettertype mag beter

en ik zou de tekst toch maar nederlands houden :p

DeMoN

Legacy Member
Hehe da logo op haar rug is wel goe gevonden :)
Als wallpaper gezien vinnek het wa mankeren...

Mijn mening.. als ge toch me die foto zou willen werken zouk de boord veel dunner maken (en de foto wa groter) en de tekst veel subtieler.
De font van dien franse tekst trekt ook op ni veel.

infeKted

Legacy Member
Nice! Ik zou ook voor andere fonts kiezen & andere tekst.

Thorens

Legacy Member
Beetje beter letten op typografie en dat Frans past niet echt. Verder wel leuk gevonden :)

Breezersletjuh

Legacy Member
Bedankt voor de positieve comments (althans wat betreft het concept :))

@Demon: zal boord eens verkleinen. foto vergroten zou'k wel willen maar dan gaat hij niet op 1600*1200 kunnen anders moet'k hem stretchen (en 't is al geen superkwaliteit van foto, maar wel grootste die'k vond op google)

@tekst in Frans comments: "de nieuwe telenet installatrice" klinkt niet echt, eh :) Dan vind ik dat Frans nog steeds meer catchy klinken... ik sta natuurlijk open voor suggesties... zal ook nog eens zoeken naar quotes uit de film die ik misschien kan gebruiken, dan is er ook weer die link...

@fonts: inderdaad, als ik er nu eens op let kan het wel wat beter,...
url in een iet's fijner font mss
en voor de tekst zal ik dan wel eens dafont of zo doorzoeken, zal er ook van afhangen wat die finaal wordt.

L0|2|23

Legacy Member
Goe gevonde :), maar niet functioneel ... heeft nog wat cleanup werk nodig.

EDIT

Als ik jou was zou ik de hele nacht doorwerken op dit idee, of toch tot het af was :p. Mss Uma uitknippen zodat je een kleur/gradient ofzo als achtergrond kan gebruiken (functioneler), en dan ook je typografie aanpassen en wat catchyer zetten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan