TAMBIMAN
Legacy Member
Thaens: ik heb bewust de rib op de lijn gezet omdat ik net wilde dat het logo niet in zijn geheel in beeld kwam. Ik wilde wél dat het duidelijk is dat het om het xb logo gaat, maar ik wilde tegelijkertijd de nieuwsgierigheid prikkelen; de drang opwekken om de rest van de foto weg te scheuren.
Als ik het logo draai, dan wordt het trouwens een V ipv een X zonder vierde been. Als je echt denkt dat het beter zou zijn, wil ik het wel eens proberen, maar ik heb voorlopig nog de voorkeur voor hoe het nu is eigenlijk. Als er anderen je bijtreden in je mening zal ik die van mij echter moeten herzien...
Edit: In ieder geval bedankt voor de feedback
Als ik het logo draai, dan wordt het trouwens een V ipv een X zonder vierde been. Als je echt denkt dat het beter zou zijn, wil ik het wel eens proberen, maar ik heb voorlopig nog de voorkeur voor hoe het nu is eigenlijk. Als er anderen je bijtreden in je mening zal ik die van mij echter moeten herzien...
Edit: In ieder geval bedankt voor de feedback


