Archief - BEGINNER: Wallpaper contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TAMBIMAN

Legacy Member
Thaens: ik heb bewust de rib op de lijn gezet omdat ik net wilde dat het logo niet in zijn geheel in beeld kwam. Ik wilde wél dat het duidelijk is dat het om het xb logo gaat, maar ik wilde tegelijkertijd de nieuwsgierigheid prikkelen; de drang opwekken om de rest van de foto weg te scheuren.

Als ik het logo draai, dan wordt het trouwens een V ipv een X zonder vierde been. Als je echt denkt dat het beter zou zijn, wil ik het wel eens proberen, maar ik heb voorlopig nog de voorkeur voor hoe het nu is eigenlijk. Als er anderen je bijtreden in je mening zal ik die van mij echter moeten herzien...

Edit: In ieder geval bedankt voor de feedback ;)

Flipkikker

Legacy Member
TAMBIMAN zei:
Nog een laatste keer: is deze versie oké, of hebben jullie nog suggesties?
Beschouw me gerust als een spons die eagerly wacht om nieuwe kennis op te zuigen en zijn grafische talenten verder te ontwikkelen.

http://users.telenet.be/wawasda/telenetnieuw9.jpg

ik zou er nog een schijn op steken die over de rand van die afbeelding gaat, zal het geheel ook wat vloeiender maken ... en het sterker laten overkomen (dat xbox logo)

vb hier: http://puutjuwelen.sohosted.com/vb.psd
http://puutjuwelen.sohosted.com/vb.jpg

;)
is maar snel gedaan btw, dit kan zeker nog wat beter uitgewerkt worden, maar kvind het wel beter met zo'n effect dat er licht over de rand schijnt

TAMBIMAN

Legacy Member
Verdorie. Zat ik heel de tijd te hopen dat ph4t hem op z'n desktop wou zetten... :p

Lo_fi

Legacy Member
ph4t zei:
da krijg je op mn desktop nie zenne ^^

Misschien heeft TAMBIMAN zin om z'n foto te wijzigen in een vintage porn-pic met extra oogschaduw... Qua entertainment kan dat wel tellen en je spreekt er nog het puberende doelpubliek mee aan ook.. *nude - babe - kewl - gooi op desktop als mama nie thuis is*

TAMBIMAN

Legacy Member
Lo_fi zei:
Misschien heeft TAMBIMAN zin om z'n foto te wijzigen in een vintage porn-pic met extra oogschaduw... Qua entertainment kan dat wel tellen en je spreekt er nog het puberende doelpubliek mee aan ook.. *nude - babe - kewl - gooi op desktop als mama nie thuis is*

Daar heb ik al helemaal aan gedacht. Zie je het gebouw in de achtergrond? Met de openstaande deur? Ga binnen, tweede deur rechts en dan zie je *censuur* en als je geluk hebt een beetje *censuur*. Zeg niet dat ik het niet gezegd heb. :D

Edit: Ahja, ook *censuur*, maar dat is niet voor iedereen geschikt natuurlijk.

Stimpy

Legacy Member
mooi effect maar vanaf het moment dat die foto scheurt, ga je op het nieuwe gedeelte met het xbox logo toch juist niet van die oude effecten zetten imo.
nu lijkt het of er een doorzichtige oude laag over het geheel loopt incl logo, terwijl dat alleen over de foto moet lopen.
ik zou eens proberen met die glans van hierboven en dan een mooi helder modern xbox logo dat als het ware brandt/schijnt (door die glans, geen vlammen dus) door die oude foto.

grtz

sexymofo

Legacy Member
tot wanneer loopt die wedstrijd?
Want kzou eens moeten beginnen.

Belgianbonzai

Legacy Member
xbox logo in 2 en 3 ziet er veel te blurry uit...

nummer 1 heeft mijn voorkeur

Belgianbonzai

Legacy Member
Lo_fi zei:
13 december...*aftel :D *

neen, want daarna komen de: "beginner: mijn afgekeurde inzending voor de xbox contest" --> wat was er mis met deze wallpaper???? Al mijn harde fantastische werk voor niks...

:p

TAMBIMAN

Legacy Member
Oké, thx iedereen voor de feedback. Heb mijn creatie ondertussen opgestuurd. Als ik iets win, krijgt ge allemaal een dikke bees. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan