Archief - BEGINNER: Wallpaper contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

movider

Legacy Member
my.php


mijn wallpaper voor x-box wedstrijd
comments? :crazy:

Lo_fi

Legacy Member
Ja comments als 'waar komt die mech vandaan' en 'zou die geript zijn dan wel zelf gemaakt' plachten wel eens bij me op te komen..

TheAntropoid

Legacy Member
'plachten wel eens'? Is dat nederlands?
Goed begin man.. zolang ge maar creatief zit.; uw vaardigheden groeien wel..
Enen tip: luister vooral niet naar negatief advies - & der zitten hier veel haters op dit forum..
Zin betere plaatsen om ou artwork te publiceren.

Lo_fi

Legacy Member
Dat is absoluut nederlands, zij het met opzet wat extra plechtig. De vraag is of 'haters' niet een beetje een barbarisme is, afkomstig van het veelgebruikte 'player-haters'. Ik twijfel ook een beetje aan de correctheid van volgende woorden in het vet :

.. zolang ge maar creatief zit.
Enen tip: luister vooral niet naar negatief advies - & der zitten hier veel haters op dit forum..
Zin betere plaatsen om ou artwork te publiceren.


En oh ja..het was maar een vraag..geen aanval (over die mech).

infeKted

Legacy Member
TheAntropoid zei:
Enen tip: luister vooral niet naar negatief advies - & der zitten hier veel haters op dit forum..
Zin betere plaatsen om ou artwork te publiceren.

lol..."ja" :ironic:
Zoals?

movider

Legacy Member
Lo_fi zei:
Ja comments als 'waar komt die mech vandaan' en 'zou die geript zijn dan wel zelf gemaakt' plachten wel eens bij me op te komen..

tja ik zal dan maar zwijgen over sommige foto's die gebruikt worden zeker in wallpaper en weet ik veel
hebben ze dan zelf die copyrights? NOT

dus ja over alles valt te discussieren

Thorens

Legacy Member
Er is een verschil tussen "gebruiken" en gewoon klakkeloos overnemen, though. En dit is een contest, er wordt verwacht toch eigen inbreng te hebben, nepas?

Dus, help ons uit de nood en zeg gewoon of je de mech zelf hebt gemaakt of niet :)

TAMBIMAN

Legacy Member
Ik gebruik alleszins alleen copyrightvrije foto 's, of ik maak ze zelf.

movider

Legacy Member
nee, voila nu weet ge het
(btw deze komt uit een wallpaper van een game als ge de details wilt)

movider

Legacy Member
nee, ik zei gewoon mijn mening
en heb nu nog steeds geen deftig antwoord gekregen op het design in zijn volledigheid

Thorens

Legacy Member
Het is niet lelijk maar het is niet "Wow!". Zeker niet. Het heeft zo geen specialiteiten. Enfin, 't is zo een gamewallpaper zoals er honderden zijn. :)

Lo_fi

Legacy Member
Zal ook maar eens m'n duit in het zakje doen..
Het is zeker niet slecht (in vergelijking met wat ze de voorbije weken en masse komen posten). Alhoewel er niet echt een idee blijkt achter te zitten is het leuk qua kleur, het blijft mooi binnen 1 stijl, de background is vrij boeiend. Ik heb wel het gevoel dat je met die background wel leukere dingen had kunnen doen dan er een 'mech' opgooien.

Het is niet direct mijn smaak maar het is wel proper gedaan.

Belgianbonzai

Legacy Member
die BDC design vanonder? Slaat dat op u of is't een geripte achtergrond ook?
kan je eens de originele achtergrond tonen waar je de mech vandaan hebt?

Erinyes

Legacy Member
TheAntropoid zei:
Enen tip: luister vooral niet naar negatief advies - & der zitten hier veel haters op dit forum..
Zin betere plaatsen om ou artwork te publiceren.
Ummm waar dan? Ga naar echt grafisch gerichte forums en ze boren je in de grond. Wij zijn nog de vriendelijkheid zelve.

Ga naar game forums en daar is het "waw" "vet" "cool" en idd, dat vleit je ego, maar objectief is dit allerminst. "Negatief advies" is niet per definitie slecht. Het is vaak een terechte opmerking, maar kritiek valt zo hard te slikken voor de meesten...


Maar dit geheel terzijde en off topic natuurlijk.

FEW

Legacy Member
Lo_fi zei:
Ja comments als 'waar komt die mech vandaan' en 'zou die geript zijn dan wel zelf gemaakt' plachten wel eens bij me op te komen..
mja, zo is het vaak eh. tss die telenet wallpapers ziet ge ook foto's van angelina jolie zitten etc... is die dan ook zelf gemaakt ofzo? :)

CEPTIFILE

Legacy Member
Lo_fi zei:
Dat is absoluut nederlands, zij het met opzet wat extra plechtig. De vraag is of 'haters' niet een beetje een barbarisme is, afkomstig van het veelgebruikte 'player-haters'. Ik twijfel ook een beetje aan de correctheid van volgende woorden in het vet :

.. zolang ge maar creatief zit.
Enen tip: luister vooral niet naar negatief advies - & der zitten hier veel haters op dit forum..
Zin betere plaatsen om ou artwork te publiceren.


En oh ja..het was maar een vraag..geen aanval (over die mech).

:bow: hahaha :lol:


ff over de wall.. sja estetisch niet onaardig maar t onbreekt me beetje aan orginaliteit, heel erg typisch wallpaper ding erg 'flashy'.. niet zo gewaagd ontwerp als je t mij vraagt.. en ik mag hopen dat t wel nodig is je te onderschijden met de wallpaper om de wedstrijd te winnen.. t zou me erg verbazen/tegen vallen als uiteindelijk iemand wint met zo'n super gelikt model ala 'ik shop er ff een mooie damen in, doe er wat flashy effectjes bij en ben 'orgineel'

GhostFire

Legacy Member
vind achtergrond vooral mooi gedaan, goed als wallpaper ook, omdat het niet te druk is, maar die mech lijkt me nogal te zweven,...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan