Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TheAntropoid zei:Enen tip: luister vooral niet naar negatief advies - & der zitten hier veel haters op dit forum..
Zin betere plaatsen om ou artwork te publiceren.
Lo_fi zei:Ja comments als 'waar komt die mech vandaan' en 'zou die geript zijn dan wel zelf gemaakt' plachten wel eens bij me op te komen..
Ummm waar dan? Ga naar echt grafisch gerichte forums en ze boren je in de grond. Wij zijn nog de vriendelijkheid zelve.TheAntropoid zei:Enen tip: luister vooral niet naar negatief advies - & der zitten hier veel haters op dit forum..
Zin betere plaatsen om ou artwork te publiceren.
mja, zo is het vaak eh. tss die telenet wallpapers ziet ge ook foto's van angelina jolie zitten etc... is die dan ook zelf gemaakt ofzo?Lo_fi zei:Ja comments als 'waar komt die mech vandaan' en 'zou die geript zijn dan wel zelf gemaakt' plachten wel eens bij me op te komen..

Lo_fi zei:Dat is absoluut nederlands, zij het met opzet wat extra plechtig. De vraag is of 'haters' niet een beetje een barbarisme is, afkomstig van het veelgebruikte 'player-haters'. Ik twijfel ook een beetje aan de correctheid van volgende woorden in het vet :
.. zolang ge maar creatief zit.
Enen tip: luister vooral niet naar negatief advies - & der zitten hier veel haters op dit forum..
Zin betere plaatsen om ou artwork te publiceren.
En oh ja..het was maar een vraag..geen aanval (over die mech).
hahaha