Archief - BEGINNER: WoW vogel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cpj

Legacy Member
ik teken af en toe wel eens iets maar ik heb nog nooit naar iemand zijn mening gevraagt over mijn tekeningen.
ik heb momenteel een tekening gemaakt van een vogel uit het spel WoW

graag jullie mening

nb: je kan deze vogel vinden op het kaartje van de 10-days free trial van WoW, ik heb hem wel zonder die vent op dat beest zijn rug getekend.

Conspectus

Legacy Member
Verklein uw afbeelding eens een beetje. Zonder overzicht is het moeilijk om het te beoordelen.

Op het eerste zicht ziet het er cool uit maar kheb zo een beetje de indruk dat je nogal snel tevreden was. De vleugels kunnen wel wat meer detail gebruiken (vind ik)

Atticus

Legacy Member
Vegen is voor kleuters


:unsure:

Beetje meer contrast leggen tussen de boven -en ondersnavel.

DJ_Trash

Legacy Member
ja wegen heeft het een beetje verneukt af en toe 1 klein subtiel en geniaal veegje kan, opvullen is en no-no :)

NfERnO

Legacy Member
Volgens mij ziet't er op't eerste zicht best nice uit; alleen die poten achteraan zien er ni uit zoals't moet lijkt me. Da vegen is me eigenlijk ni zo opgevallen... (,ma nu stoort't dan weer een beetje omdak't weet :) ) Iets meer detail zou't idd nog cooler maken, ma er zit zeker potentieel in u tekenen. Laat an's nog een paar van uw tekeningen zien.

Boris Yeltsin

Legacy Member
cpj zei:
nie dat ik veel teken , dees is nog wel een tekening die ik net heb gemaakt,
http://img481.imageshack.us/img481/5435/dwarf4aw.jpg
maar als jullie vinden dat vegen mijn tekeningen verneukt zal ik er in het vervolg op moeten letten want dat heb ik toch ook een beetje bij mijn dwarf gedaan...

Die vind'k wel nice. Eigen creatie of ook van een voorbeeld.
Die vogel zou idd beter zijn zonder vegen en met iets meer detail.

cpj

Legacy Member
Boris Yeltsin zei:
Die vind'k wel nice. Eigen creatie of ook van een voorbeeld.
Die vogel zou idd beter zijn zonder vegen en met iets meer detail.

spijtig genoeg niet mijn eigen creatie. hebbek ook overgetekend. kga nu beginnen aan een WoW rogue met bloodfang armor aan, ik heb all zijn aanzichten en ga proberen hem in een houding te zetten zoals hij nog niet te zien is. bron volgende tekening : http://wow.allakhazam.com/images/fashion/bloodfang5fk.jpg

NfERnO

Legacy Member
spijtig genoeg niet mijn eigen creatie. hebbek ook overgetekend.
Da's ni zo erg da't niet uw eigen creatie is; heb ook maar ontdekt da'k een beetje kan tekenen door 't overtekenen van box art van allerhande spellekes. :) En die 2e tek. zieter echt wel best machtig uit! Zeker verder blijve tekenen, eerst een paar dingen overtekenen, just to get a hang of it; dan genoeg inspiratie opdoen om zelf eens iets deftigs van u eigen te proberen, om zo uiteindelijk u eigen stijl te ontdekken. Vooral genoeg oefenen, zoals met alles 't geval is eh... (Zou zelf dringend nog's iets op papier moeten gooien, 's weeral ff geleden :$)

The_DeSigneR

Legacy Member
Gij tekent ni veel? Ook al is die tweede overgetekend, kvind em serieus nice:oink: :bow:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan