Jixop
Legacy Member
hey,
Ik vind het jammer dat Lunchbox die "post" topic sluit want nu maakt iedereen een topic aan en verpest dit het art/graphics-forum nog meer.
Maarbon...
Ik maak hier dan ook (een beetje uit protest) een topic aan over mijn inzending.
Eigenlijk puur gewoon voor te testen, ik verwacht er eigenlijk niet veel van, maar vond het wel geslaagd. Dit is een van mijn eerste probeersels iets "deftigs" te maken.
Gemaakt met The Gimp.
wat ik slecht vind en ik verwacht tips om dat te verbeteren
- Onderaan zie ik nu pas dat de layer van het rechtse stuk niet helemaal tot beneden loopt waardoor ge nu een zwarte lijntje ziet. (mss sebiet bijwerken) maar in The gimp zie ik dat niet als ik het bestand open
- veel dingens zijn duidelijk vergroot. Kunt ge da op een manier wat verdoezelen?
-er is ook veel dat blokkerig is. zo psies zonder anti alias of hoe heet dat?
http://home.deds.nl/~jixop/concept 2.jpg
http://home.deds.nl/~jixop/concept 3.jpg
http://home.deds.nl/~jixop/concept 4.jpg
http://home.deds.nl/~jixop/concept 5.jpg
mvg
Jixop
Ik vind het jammer dat Lunchbox die "post" topic sluit want nu maakt iedereen een topic aan en verpest dit het art/graphics-forum nog meer.
Maarbon...
Ik maak hier dan ook (een beetje uit protest) een topic aan over mijn inzending.
Eigenlijk puur gewoon voor te testen, ik verwacht er eigenlijk niet veel van, maar vond het wel geslaagd. Dit is een van mijn eerste probeersels iets "deftigs" te maken.
Gemaakt met The Gimp.
wat ik slecht vind en ik verwacht tips om dat te verbeteren
- Onderaan zie ik nu pas dat de layer van het rechtse stuk niet helemaal tot beneden loopt waardoor ge nu een zwarte lijntje ziet. (mss sebiet bijwerken) maar in The gimp zie ik dat niet als ik het bestand open
- veel dingens zijn duidelijk vergroot. Kunt ge da op een manier wat verdoezelen?
-er is ook veel dat blokkerig is. zo psies zonder anti alias of hoe heet dat?
http://home.deds.nl/~jixop/concept 2.jpg
http://home.deds.nl/~jixop/concept 3.jpg
http://home.deds.nl/~jixop/concept 4.jpg
http://home.deds.nl/~jixop/concept 5.jpg
mvg
Jixop
.. ik doe in ieder geval mee met het protest
