Archief - BEGINNER: Xbox Wallpaper

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jixop

Legacy Member
hey,

Ik vind het jammer dat Lunchbox die "post" topic sluit want nu maakt iedereen een topic aan en verpest dit het art/graphics-forum nog meer.
Maarbon...
Ik maak hier dan ook (een beetje uit protest) een topic aan over mijn inzending.

Eigenlijk puur gewoon voor te testen, ik verwacht er eigenlijk niet veel van, maar vond het wel geslaagd. Dit is een van mijn eerste probeersels iets "deftigs" te maken.
Gemaakt met The Gimp.
wat ik slecht vind en ik verwacht tips om dat te verbeteren :p
- Onderaan zie ik nu pas dat de layer van het rechtse stuk niet helemaal tot beneden loopt waardoor ge nu een zwarte lijntje ziet. (mss sebiet bijwerken) maar in The gimp zie ik dat niet als ik het bestand open :confused:
- veel dingens zijn duidelijk vergroot. Kunt ge da op een manier wat verdoezelen?
-er is ook veel dat blokkerig is. zo psies zonder anti alias of hoe heet dat?

http://home.deds.nl/~jixop/concept 2.jpg
http://home.deds.nl/~jixop/concept 3.jpg
http://home.deds.nl/~jixop/concept 4.jpg
http://home.deds.nl/~jixop/concept 5.jpg

mvg
Jixop

Lo_fi

Legacy Member
Jixop zei:
hey,

Ik vind het jammer dat Lunchbox die "post" topic sluit want nu maakt iedereen een topic aan en verpest dit het art/graphics-forum nog meer.
Maarbon...
Ik maak hier dan ook (een beetje uit protest) een topic aan over mijn inzending.

Hey, ik vind zinloos geweld ook best jammer en daarom ga ik binnen een aantal minuten een willekeurig oud besje in elkaar rammen. Uit protest uiteraard.. :oink: yeah you lost me..

Je blokkerigheid..kan je makkelijk vermijden door afbeeldingen te gebruiken van betere kwaliteit of een vectorversie te maken. Kan makkelijk met dat x-box symbooltje en bvb Illustrator. Het is allemaal wel wat groot en lomp..en wat juist het 'concept' is..dat zie ik niet helaas.

Maar goed, laten we er uit protest eens mee stoppen met die x-box wpp's? Dat zou pas een leuke protest-actie zijn. Echt.

fartbunny

Legacy Member
tbh, ik vind dat lunchbox gelijk heeft.. die "check my xbox360contest wallpaper" gedoe begint mijn oren uit te komen.. zelden zie ik iets met ook maar iets van een 'waw-effect'..
en daarbij: bij nen contest mag je toch de hulp nie inroepen van anderen? Tis gelijk ofdaje zou vragen tijdens een voetbalmatch ofdat het publiek ook ffkes komt meesjotten :s .. ik doe in ieder geval mee met het protest :p

Jixop

Legacy Member
ja maar als hij die ene post had gelaten was er maar 1 topic ipv een voor elk deelnemer die het wilt laten zien.
en het is geen WIP prefix dat we hier zetten dus vraag ik (en de rest met een check prefix) geen hulp voor dit aangezien ik het al ingegeven heb.
Ik vraag gewoon effe tips voor een andere keer.
ik geef toe ik zei derjust dak da zwart lijntje onderaan nog ging wegdoen, maar dat heb ik nog niet gedaan an zal ik niet meer doen aangezien mijn werkjes al ingezonden heb.
Dus:
dit is eigenlijk gewoon een Check-topic in context van de xbox contest gestoken. Ik laat gewoon zien wat ik maakte en omdat er meer reacties op zouden komen stel ik ook wat vragen. :unsure:
n/o

dresse

Legacy Member
toen het nog allemaal in 1 topic stond konden we niet gemakkelijk iedereen appart afbreken. Ni da gelle nu rekening houdt met onze commentaar, ma nu kan'k toch tegen iedereen appart zeggen dat het op niks trekt.

dus bij deze. Kvind het ni mooi.

Featherfoot

Legacy Member
Och, als die wedstrijd gedaan is dan komt ier niemand meer die wallpapers posten en dan kan lunchbox of dresse al die threads verwijderen. En hopelijk gebeurt dat ook.

Want inderdaad, van een erg goede wallpaper heb ik hier nog niet veel gezien.

Belgianbonzai

Legacy Member
fartbunny zei:
Tis gelijk ofdaje zou vragen tijdens een voetbalmatch ofdat het publiek ook ffkes komt meesjotten :s .. ik doe in ieder geval mee met het protest :p

't niveau van de competitie zou dan mss wat verbeteren in Belgie...

Net zoals het hier wat verbeterd als ze allemaal onze commentaar zouden volgen... :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan