Wijsheid
Legacy Member
Eerst en vooral:
Tot nu toe trok ik gewoon foto's voor de fun, snapshots, familiekiekjes.
Nu kreeg ik een tijdje geleden wel zin om wat meer moeite te doen, me er wat in te verdiepen.
Dus open ik maar een photofolio thread van mijn eigen, kwestie van de kritieken op mijn foto's wat beter te kunnen volgen dan in de Foto thread.
Dus laat de kritieken maar komen zou ik zo zeggen.
Is de bewerking slecht, compositie verkeerd, focus om djeezes tegen te zeggen; Just spill it out.
Tot nu toe trok ik gewoon foto's voor de fun, snapshots, familiekiekjes.
Nu kreeg ik een tijdje geleden wel zin om wat meer moeite te doen, me er wat in te verdiepen.
Dus open ik maar een photofolio thread van mijn eigen, kwestie van de kritieken op mijn foto's wat beter te kunnen volgen dan in de Foto thread.
Dus laat de kritieken maar komen zou ik zo zeggen.
Is de bewerking slecht, compositie verkeerd, focus om djeezes tegen te zeggen; Just spill it out.



