Archief - Car Related forum

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shintar

Legacy Member
Beste gebruikers,

Sinds enkele weken liep ik met de idee rond om een forum passie en een auto intresse te combineren. Uiteraard bestaan er al reeds zulke fora, maar toch ben ik ervan overtuigd dat ik minstens even goed kan. Slecht weinige laten hun site reclame vrij of laten fouten in de site staan die enkel wijzen op 'amateurisme' (in de maten dat is)

Het forum ging open voor het grote publiek op 20/07/2008

Graag zou ik van jullie constructieve commentaar krijgen. Complimenten al dan niet.

Let op: Dit forum is engelstalig en gericht op alle soorten bezoekers (qua land).

Link: http://www.carscene.org

vriendelijke groeten

demon326

Legacy Member
Shintar zei:
Beste gebruikers,

Sinds enkele weken liep ik met de idee rond om een forum passie en een auto intresse te combineren. Uiteraard bestaan er al reeds zulke fora, maar toch ben ik ervan overtuigd dat ik minstens even goed kan. Slecht weinige laten hun site reclame vrij of laten fouten in de site staan die enkel wijzen op 'amateurisme' (in de maten dat is)

Het forum ging open voor het grote publiek op 20/07/2008

Graag zou ik van jullie constructieve commentaar krijgen. Complimenten al dan niet.

Let op: Dit forum is engelstalig en gericht op alle soorten bezoekers (qua land).

Link: http://www.carscene.org

vriendelijke groeten

templates mogen hier niet gecheckt worden;), en ge durft ook nog een illegale versie van Vbulletin te tonen.., want een licens kost al 160 euro en om de copyright te mogen verwijderen moogt ge nog eens 170 dokken :p. Ga gewoon naar een free forum systeem ala phpbb3 over wat even goed werkt

ps: indien ge effectief betaald hebt voor Vbb heb ik niets gezegt ivm dat deel

Shintar

Legacy Member
vB is betaald. Kerel heeft mijn een goeie versie gefixt voor $30. Ik hoop dan ook dat ie legaal is.

Flipkikker

Legacy Member
Shintar zei:
vB is betaald. Kerel heeft mijn een goeie versie gefixt voor $30. Ik hoop dan ook dat ie legaal is.


Die "kerel" heeft u waarschijnlijk opgezadeld met een illegale versie, en gebt er dan nog es voor betaald ook :') :lol:

Voor 30$ een licentie die normaalgezien 300 euro waard is kopen...
Als het kan trek ik men woorden terug in natuurlijk, maar ik heb er men twijfels bij :x

Shintar

Legacy Member
ja idd, ik ook. En als het zo is, jammer van de 30$ dan...
Ik weet dat die illigale versies er zijn, maar ik heb er andrukkelijk op aangedrongen. Hij zei telkens dat ze legaal waren. Als ik ook problemen krijg met vB, dan verwijs ik naar hem, lukt da niet, sluit ik en koop ik goeie versie of gebruik phpbb, smf whatever :)

tynoesj

Legacy Member
Tekst waar nadruk op ligt heeft een groter lettertype dan de titel ervan ...

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
maakt da zelf volledig in php, alle problemen opgelost :D

Shintar

Legacy Member
lol :p
Heb mezelf er een chill site/blog van gemaakt. Geen zever, en mocht er geld zijn voor zulk iets heb ik nog steeds de mogelijkheid mezelf vB aan te kopen. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan