Archief - CHECK: 2 illustrator werkjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NfERnO

Legacy Member
Zien er beide op't eerste zicht goed uit, ma op't tweede zicht:

-Da meisje uh, she looks kinda funny... Ik denk, ben niet zeker, dat er iets mis is met't perspectief van hare mond?
-Bij die kerel stoort't een beetje dat die schaduw op de linkerkant van z'n gezicht eigenlijk één donkerbruin vlak is... Had beter geweest die zonnebril en z'nne mond daar ook, maar dan donkerder, af te werken. Nu geeft da mij zo'n beetje nen onafgewerkte indruk...

Ma daarbuiten, nice job! :)

moemi

Legacy Member
idem zoals hierboven :) dus zowel de comentaar van dat schaduwvlak , als dat het goed gedaan is

persje

Legacy Member
sorry dat ik effen stoor! vind het best nice gedaan!
Waar kan ik zoiets leren? die adobe turnials?
Zo'n beginners guide ofzo :p
zou leuk zijn als je private msg ofzo de url's geeft!
merci!
btw die 2de lijkt een beetje op Aerosmith <- maar dan de jonge vrouwlijke versie :d

Omni^

Legacy Member
NfERnO zei:
Zien er beide op't eerste zicht goed uit, ma op't tweede zicht:

-Da meisje uh, she looks kinda funny... Ik denk, ben niet zeker, dat er iets mis is met't perspectief van hare mond?
-Bij die kerel stoort't een beetje dat die schaduw op de linkerkant van z'n gezicht eigenlijk één donkerbruin vlak is... Had beter geweest die zonnebril en z'nne mond daar ook, maar dan donkerder, af te werken. Nu geeft da mij zo'n beetje nen onafgewerkte indruk...

Ma daarbuiten, nice job! :)

-euhm met perspectief is er niets mis gewoon het lightvlak op der onderlip staat teveel naar links :) maar op de foto van het meiske zelf staat het er ook zo :s
- idd daar hemmek een foutje gemaakt da bruin vlak moest ''naar achteren'' geplaatst worre zodat het zwarte bove zit als je er niet op let merk je het niet :D mond is idd niet zoveel tijd aan besteet en die bril is niets mis mee vind ik :)

maar mercy voor de comment :D

Omni^

Legacy Member
persje zei:
sorry dat ik effen stoor! vind het best nice gedaan!
Waar kan ik zoiets leren? die adobe turnials?
Zo'n beginners guide ofzo :p
zou leuk zijn als je private msg ofzo de url's geeft!
merci!
btw die 2de lijkt een beetje op Aerosmith <- maar dan de jonge vrouwlijke versie :d
euhm geen tutoirials gewoon op school al 4 jaar mee bezig :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan