syndrom
Legacy Member
Hey hey,
men eindwerk op syntra bestaat uit een hele huisstijl te maken voor een bestaand of fictief bedrijf. Nu ik heb gekozen voor de locale skateshop.
(sorry voor de kleine afbeeldingsgrote)
Kben dus begonnen met het logo, de shop heet 911 (nineoneone) en dit waren men eerste ideetjes. Nu men leerkracht zei dat het je totaal niet doet denken aan een skateshop, waar ik dan bij denk is dat altijd wel nodig bij een logo. Als je bijvoorbeeld kijkt naar grote skatemerken, doen die logos je infeite ook nie denken aan skaten. Maar hij blijft er bij dat je dat moet zien in een logo.
En omdat ik geen elementen heb die ik kan doortrekken in de hele huisstijl, nu das ook zoiets dat me tegen de borst stoot. Hoeft dat echt?
Nu ik ben nog maar een noob in dit alles. Dus vraag ik ff een paar meningen en miss een kleine discussie starten hierrond.
men eindwerk op syntra bestaat uit een hele huisstijl te maken voor een bestaand of fictief bedrijf. Nu ik heb gekozen voor de locale skateshop.
Kben dus begonnen met het logo, de shop heet 911 (nineoneone) en dit waren men eerste ideetjes. Nu men leerkracht zei dat het je totaal niet doet denken aan een skateshop, waar ik dan bij denk is dat altijd wel nodig bij een logo. Als je bijvoorbeeld kijkt naar grote skatemerken, doen die logos je infeite ook nie denken aan skaten. Maar hij blijft er bij dat je dat moet zien in een logo.
En omdat ik geen elementen heb die ik kan doortrekken in de hele huisstijl, nu das ook zoiets dat me tegen de borst stoot. Hoeft dat echt?
Nu ik ben nog maar een noob in dit alles. Dus vraag ik ff een paar meningen en miss een kleine discussie starten hierrond.

... Duidelijkste is die in de afgeronde rechthoek en dat is dan ook m'n persoonlijke favoriet (mits goed uitgewerkt vectorieel, want dat zie je niet op zo'n kleine afbeelding natuurlijk ;-))
