Archief - CHECK: Adaptatie kortfilm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kr_eator

Legacy Member
Ik ben al een tijdje op school bezig met een adaptatie van een stripverhaal. Het is een opdracht die we begin dit schooljaar kregen, en die normaal ergens in maart moet klaar zijn. Ik zit voor op schema, vandaar dat ik de tijd neem om het eens online te zetten en achter commentaar te vragen. Hopelijk kunnen jullie mij op fouten wijzen die ik nog niet zag. Want ik weet dat er nog heel wat kleine foutjes in zitten, maar ja. Het is men eerste keer dat ik zo'n langer 3D filmke maak.
Omdat het een adaptatie van een strip is heb ik ook de stijl willen nabootsen, maar dat zal je wel merken als je het bekijkt.

Adaptatie .mov
of de avi versie
Adaptatie .avi

Commentaar meer dan welkom

Kr_eator

sQueal

Legacy Member
mooi,

idd, synchrooon loopt het wel niet.

En plz, zorg voor betere stem(men)

dresse

Legacy Member
idd lipsync zuigt nog apenkloten. als die dude begitn over "het zou artistieker zijn" is da just ne vis :)

*die beweging met zen arm daar vlak voor "iets meer voorover buigen, zo" zit nog ni goe imo... ge merkt daar nog wat fouten in u splines precies, en ik zou da anders animeren, hem een beetje in zijn handen laten vrijven eerst en dan zo met kleine beweginskes in zen vingers naar die rug en buik toegaan als ge snapt watk wil zegge :) dat em beetje nerveus en opgewonden is om ze aan te raken zogezegd

*ze trekt ook nog steed haar schouder naar beneden ipv haar trui... morphmapke een beetje aanpassen als da gaat?

*als ge em zo ziet meten zou er eigenlijk 1 oog dicht moeten zijn (detail, kweethet)

* denk dat da meiske uitegedroogde ogen gaat krijgen, die knippert nooit...

*jolly jumper mag wel langer in beeld opt laatste

*en ging gij ni nog iets doen met die dude zijn haar in after effects ofzo? dat da wa minder op nen ananas leek?

buiten die klein puntjes kan het er nog wel mee door :) goeie celshading wel... kwou datk ook zo ver al zat :p

Kr_eator

Legacy Member
merci voor de reacties.

Ja de lipsync zit heel slecht, maar komt omdat stemmen later er opgezet zijn dan de lipsync zelf, raar maar waar. Nuja, die aanpassing moet zeker gebeuren, dat krijg ik het meest te horen. De rest zal ook aangepast worden. Probleem is dat ik het beetje beu ben gekeken. En pas volgende week er mee ga verder doen. Ik laat wel weten als er verbeteringen zijn.

Kr_eator
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan