TAMBIMAN
Legacy Member
Ik had eigenlijk nog een vraagje. Deze affiche heb ik een tijd geleden voor een vriend/acteur gemaakt. Het gaat over een toneelstuk dat Herman Brusselmans voor hem geschreven had. (Misschien herken je Brusselmans wel
)
Ikzelf en de opdrachtgevers waren tevreden met het resultaat. Toch heb ik me nooit goed gevoeld bij de integratie van het kapsel in het geheel. De affiche is al een tijd geleverd, dus hier kan ik er niets meer aan veranderen, maar voor als ik ooit nog zo 'n probleem heb, hoe kan ik dat best aanpakken?
http://users.telenet.be/wawasda/aff bek.jpg
Opgebouwd uit verschillende foto 's, allen zelf genomen. Ik had HB gevraagd zijjn haar te laten hangen en heb de foto 's tegen een lichte achtergrond genomen. Probleem was natuurlijk dat ik een collage van haarfragmenten heb moeten maken om de vorm logisch te krijgen. Enfin, hoe zouden jullie het aangepakt hebben?
)Ikzelf en de opdrachtgevers waren tevreden met het resultaat. Toch heb ik me nooit goed gevoeld bij de integratie van het kapsel in het geheel. De affiche is al een tijd geleverd, dus hier kan ik er niets meer aan veranderen, maar voor als ik ooit nog zo 'n probleem heb, hoe kan ik dat best aanpakken?
http://users.telenet.be/wawasda/aff bek.jpg
Opgebouwd uit verschillende foto 's, allen zelf genomen. Ik had HB gevraagd zijjn haar te laten hangen en heb de foto 's tegen een lichte achtergrond genomen. Probleem was natuurlijk dat ik een collage van haarfragmenten heb moeten maken om de vorm logisch te krijgen. Enfin, hoe zouden jullie het aangepakt hebben?