Archief - CHECK: Alien Skull

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeMoN

Legacy Member
Hoi,

Twee dagen geleden door Lunch zen gezaag eindelijk Zbrush geïnstalleerd en sindsdien alle dagen mee bezig geweest.. zalig programmake ^^

-
alien.jpg


Hope you like it,
Greetz

dresse

Legacy Member
twee dagen geinstalleerd en sindsdien alle dagen ermee bezig geweest...
dus uiteindelijk hebt ge dit al gemaakt na twee dagen prullen?? :p
:niceone:

zo ziet ge maar... voor 3D moet ge ni kunnen tekenen ma ge maakt zoveel vettere dingen als ge het wel kunt :)

dresse

Legacy Member
zoiets ja... standallone programma da eigenlijk 3D alla kleien is... kunt daar objecten van andere 3d progs in inladen en dan details op painten en dan terug exporteren als een of andere map, of ge kunt ook rechstreeks in zbrush beginnen en renderen enzo... (van horen en zien... zelf kan'k er ni mee werken:p )

Cederzo

Legacy Member
Ziet er een heel fijn programma uit, die skull is ook zeer goe geslaagd demon.
Dat moet'k ook es downen dan :)

dresse

Legacy Member
en als gelle da allemaal legaal gedownload hebt en da allemaal kunt, leer het mij dan is :)

Holy Paladin

Legacy Member
idd knap, maar zbrush heeft altijd zon 'zbrush look' datk nie graag zie :)

LunchBox

Legacy Member
die "zbrush look" komt dan ook overeen met de tear & wear van organisch materiaal karel :)

Holy Paladin

Legacy Member
nee tligt niet aan et detail he.. kdenk mss gewoon de zbrush belichting en dat die polygonen allemaal faceted zijn

dresse

Legacy Member
gehebt wel vaak ne zbrush look bij mensen die er veel te veel detail in willen steken tot porien toe en daarin overdrijven... tis de kunst om het subtiel te houden... kvin da demon daar toch wel behoorlijk in geslaagd is...

The recycleload

Legacy Member
Ik vind het zeer geslaagt veel beter als mijne prul na 2 dage.
:offtopic: (maar ja ik kan nie echt goed tekenen,
elke avond een uurke tekenen de laaste maanden
een voornemen voor 2006 ;) hopelijk word ik er beter in :p )

Zbrush is een zalig programma maar de UI stoort me nog altijd,
en het texturen is ook niet echt geweldig,
bump en displacement maps daarintegen zijn leuk om in zbrush maken.
Het texturen is wel verbeterd door dat er de pug-in Zapplinks bestaat.
Dat is een Plug-in waarmee ge in ps kunt texturen.
( wel met de projection master op natuurlijk.)

Holy Paladin

Legacy Member
idd veel mense gaan er niet goed mee om.. maar das nog iets anders dan wat ik bedoel :)

DeMoN

Legacy Member
k'Vind de texuringmogelijkheden in Zbrush net perfect, in de juiste handen kunde der alles mee doen.. zie mor naar de zbrushcentral fora.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan