Archief - CHECK: Aztec Warrior

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The recycleload

Legacy Member
omttkubv.jpg


Ik heb nog snel een paint over gedaan, sommige spieren zijn onrealistisch groot andere stukken zijn dan wel weer te dun.

Voor de rest ziet het er wel goed uit.

Greets,Tom

DieselPower

Legacy Member
Haha damn, kdenk ni da we ooit al iemand zo hard geholpen hebben :')

DeaDE

Legacy Member
srr peeps,

mss is het indd niet realistisch genoeg maar ik had mijn lijntekening ingediend, die spieren waren allemaal normaal vond ik toch en de leerkracht zei van ja kzou die spiere iets groter make... (ofzoiets)
dusja da heb ik dus gedaan he, buiten die bilspieren (zijn mijn eigen billen denk ik:p) dus waarom niet;)
dit is een voorbeeld van de leerkracht zelf:
Krijger_Final_low copy.jpg


Dit is mijn eindresultaat dat ik morgen ga afgeven:
Aztec warrior aangepaste bekken copy8.jpg


Edit:
Aztec warrior aangepaste bekken copy9.jpg


Final result (schaduw, specular aangepast aan de schouder)

Ik laat jullie morgenavond iets meer weten over de comments van de leerkracht..

alvast bedankt voor jullie hulp

grtz Jonas

Piru

Legacy Member
indien nog mogelijk zou ik de spierstructuur boven de knie toch nog aanpassen. Check references! :)

SyRuS.be

Legacy Member
The recycleload zei:
omttkubv.jpg


Ik heb nog snel een paint over gedaan, sommige spieren zijn onrealistisch groot andere stukken zijn dan wel weer te dun.

Voor de rest ziet het er wel goed uit.

Greets,Tom

Zot hoe ge der zoveel inzicht in kunt hebben... :eek:

Blanco

Legacy Member
Kzou al blij zijn moest ik zoiets kunnen. :) Mooi gedaan.

Heb je dat gemaakt in photoshop of painter ofzo?

DeaDE

Legacy Member
@ Blanco: Photoshop cs3 met wacom tekentablet (een bamboo);)

Srr dat ik zo laat post maar nu de uitslag en comments van de leerkracht gekregen:

- Scheenbeen -->(rechter) been iets te lang
- meer schaduw onder de buik
- handen indd iets te klein ook, en een beetje misvormd vind ik persoonlijk
maar, aangezien we de handen, het gezicht en de voeten nog niet geizen hebben hoe we het juist moeten tekenen heeft hij daar niet teveel aandacht aan besteed.
het masker moesten we wel zelf ontwikkelen (aangezien we nog geen gezichten gezien hebben:)) dus @ HoAxKe: ge hebt indd gelijk:)

Ik had toch 1vd beste commentaren van de klas:) niet dat het al zo goed was maar voor onze eerste opdracht toch al niet slecht.

Dit is nog eens mijn final:
Aztec.jpg


En bedankt iedereen voor de comments, ze hebben me veel geholpen en ik heb weer wat bijgeleerd;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan