SLDRkatana
Legacy Member
Hoi, Alle kritiek is welkom, een vriend vindt de lightening wat te overheersend. Ik vind het ook wel maar anderzijds heb ik ook graag die big bang feeling.
hier is versie zonder de lightening
ik heb nu wel het gevoel dat ik overdadig te werk ben gegaan met de glow effect en lightening.
hier is versie zonder de lightening
ik heb nu wel het gevoel dat ik overdadig te werk ben gegaan met de glow effect en lightening.
