Archief - CHECK: clangraphic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SLDRkatana

Legacy Member
Hoi, Alle kritiek is welkom, een vriend vindt de lightening wat te overheersend. Ik vind het ook wel maar anderzijds heb ik ook graag die big bang feeling.

color2gh.gif


hier is versie zonder de lightening
test3cl.gif

ik heb nu wel het gevoel dat ik overdadig te werk ben gegaan met de glow effect en lightening.

The recycleload

Legacy Member
Ziet er goed uit, maar wat heb je zelf gemaakt en wat niet.
Het is wel vrij gedetaileerd voor een logo of niet?

blaZe

Legacy Member
ik zou er kritiek op kunnen geven, probleem is:

dit is helemaal geen logo, eerder een poging tot wallpaper dmv images blenden en een lightning filter erop.

in google - afbeeldingen: "logo of clublogo" typen en kijk eens wat er overheersend word uitgespuwd en vergelijk dit met jouw versie.

jouwe verkleinen en geen kat dat nog kan zien waarover het gaat of over wie.
printen op een t-shirt zou wel tof ogen maar van borduren of carstickers is al geen sprake meer...

best even opzoekwerk doen over wat een logo precies is en dan proberen er eentje te maken.

succes

SLDRkatana

Legacy Member
Ahh ik bedoel dat het gebruikt gaat worden voor op een website, logo is het verkeerde woord.

Specifiek op een site waar een lijst clans staan met hun bijhorende ?banner?.

Dat ventje en die planeet zijn aparte fotos, de rest zijn brushes.

hier is versie zonder de lightening
test3cl.gif

ik heb wel het gevoel dat ik overdadig te werk ben gegaan met de glow effect en lightening.

tinbie

Legacy Member
maarnee, ook niet... kan je een voorbeeld tonen op een site die van formaat zo'n banner / logo heeft ?


Hem is te groot als logo en als banner, je kan hem mss ergens gebruiken als achtergrondje :)

SLDRkatana

Legacy Member
Ok ik zal het gewoon aanspreken als GRAPHIC.
Hij komt op een website, vb. clanbase te staan. En maak je geen zorgen over de grootte, indien ze me expliciet vragen om het kleiner te maken, zal ik dat doen maar hoogstwaarschijnlijk smijte ze hem met deze dimensies erop.

Stimpy

Legacy Member
welja tis een nice geheel maar t zou interessant zijn om de startbestanden eens te zien :)

SLDRkatana

Legacy Member
http://www.beyondunreal.com/image.php?src=main/ut2007/hr/ut2007_20.jpg

Die planeten komen van google

en de rest zijn brushes, maar niet zelfgemaakt. Er lag een hele folder psbrushes op mn broers pc, die ik gebruikt heb zijn zo smoke-achtige brushes. Daarboven heb ik dan een paar layers gemaakt en wat gepspeeld met grung brushes en layer options om de kleuren te bekomen, da blauw is wel alleen OUTER GLOW.

Stimpy

Legacy Member
zonder bliksem vind ik de beste
de bliksem is wat té druk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan