beetje dezelfde commentaar als jixop eigenlijk, tis e mooi geheel maar sommige dingen passen gewoon niet bijvoorbeeld nu bij uw laatste,rechts boven is 't nogal oranje... en juist links van het oog heb je ne wazige vlek..tis alsof je oog eigenlijk niets meer te maken heeft met de rest en dat hij apart staat, of was dat de bedoeling, probeer ze anders wa meer te laten overgaan in elkaar de fotos, of toch te maken dat niet opvalt. anders wel schoon ze, kunde anders es wat weggeven van je werkwijze voor dat oog? en hoe je in de eerste de huid zo laten wegschilferen hebt (das precies een foto van een eierschaal?) aja kvond de eerste precies wa beter