Archief - CHECK: dark/grunge eye

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

scipicore

Legacy Member
dernet voor de eerste keer in maanden photoshop nog es gebruikt voor dingen die niet pixel per pixel gebeuren (mangatuning ^^) en dit gemaakt:
darkeye.jpg


hier mee begonnen

Jixop

Legacy Member
geheel is mooi.
een iets waar ik over twijfel: linksonder is gewoon een ander afbeelding half erover geplakt, boven lijkt het meer of de hiud echt scheurt... was het de bedoeling? :unsure:

CtrlAshDel

Legacy Member
beetje dezelfde commentaar als jixop eigenlijk, tis e mooi geheel maar sommige dingen passen gewoon niet bijvoorbeeld nu bij uw laatste,rechts boven is 't nogal oranje... en juist links van het oog heb je ne wazige vlek..tis alsof je oog eigenlijk niets meer te maken heeft met de rest en dat hij apart staat, of was dat de bedoeling, probeer ze anders wa meer te laten overgaan in elkaar de fotos, of toch te maken dat niet opvalt. anders wel schoon ze, kunde anders es wat weggeven van je werkwijze voor dat oog? en hoe je in de eerste de huid zo laten wegschilferen hebt (das precies een foto van een eierschaal?) aja kvond de eerste precies wa beter

dresse

Legacy Member
puur grunge doen om grunge te doen vindk meestal maar niks en een beetje "gemakkelijk". Grunge is een van de simpelste dingen omda ge eigenlijk niks kunt misdoen en het gewoon wa spelen is met de blending modes en den burn tool hier...
dus ik mis eigenlijk een bedoeling, compositie, details die het interessant maken bij u...
vooral dan zoals al gezegd is, rechtsboven is helemaal niks gedaan en dan links boven is redelijk uitgewerkt... en dan daar links is nog zo een vlekske waar niks opstaat.
er zitten een paar leuke stukjes bij, maar het geheel spreekt me totaal niet aan.

CtrlAshDel

Legacy Member
dresse zei:
puur grunge doen om grunge te doen vindk meestal maar niks en een beetje "gemakkelijk". Grunge is een van de simpelste dingen omda ge eigenlijk niks kunt misdoen en het gewoon wa spelen is met de blending modes en den burn tool hier...
dus ik mis eigenlijk een bedoeling, compositie, details die het interessant maken bij u...
vooral dan zoals al gezegd is, rechtsboven is helemaal niks gedaan en dan links boven is redelijk uitgewerkt... en dan daar links is nog zo een vlekske waar niks opstaat.
er zitten een paar leuke stukjes bij, maar het geheel spreekt me totaal niet aan.
btw dresse ik heb nog ergens ne asbak gemaakt in sketchup en zo, maar die ligt ier wel nie dus als ge em moet ebbe, kan die denkek wel exporten naar 3DS en es doorsturen (ivm met je sig)

Floyd

Legacy Member
Ik vind het mooi, en de lichtere versie vind ik beter dan het donkere.

Blue-Bora

Legacy Member
Wel een mooi oog (de originele foto dan)Van die photoshop dinges ken ik niet genoeg om het te beoordelen :)

Das toch een meisjes oog he?
En ze draagt lenzen ;)

CtrlAshDel

Legacy Member
aah lol sorry men schermconfig staat nogal raar en die blauwen versmelten gelijk :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan