Archief - CHECK: Illustraties/tekeningen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Jens-

Legacy Member
Hey, ik ben een tekenaar uit Edegem. Ik ben al lang op zoek naar een forum met tekenaars uit belgie, maar dit forum is het enige dat ik tot nu toe heb gevonden

dit is m'n site, nog wel niet helemaal af
http://users.pandora.be/NO1/Jens
[email protected]

laat me weten wat je denkt


womb.jpg

jazz.jpg

dimitri.jpg

pirate.jpg

speed12e.jpg

birdman3.jpg

vampire.jpg

s53.jpg

s54.jpg


en schetsen
sketch018.jpg

sketch023.jpg

sketch031.jpg

sketch052.jpg

sketch051.jpg

sketch048.jpg

sketch046b.jpg

sketch035.jpg

GMotha

Legacy Member
Beestige tekeningen:)

Maar is er al geen "post uw tekeningen"-thread?

SideShow

Legacy Member
Verbluffend mooi! Ook je website is leuk gemaakt. Je prefix had misschien beter 'check' geweest :-)

DeMoN

Legacy Member
Damn nice stuff, welkom :)
Ne CA.org bezoeker precies? Uwe site komt mij bekend voor, denk dak em ooit al es tegengekomen ben.

GMotha

Legacy Member
@ -Jens-: st lucas a'pen illustratieve?

Zoja, dan ken ik u^^

Bram

Legacy Member
zalige stijl... sommige dingen doen me denken aan egon schiele...

eel indrukwekkend werk! mooie aanwinst voor het gfx gedeelte van tng zou ik zo denken...

dresse

Legacy Member
knap werk.
wel even de regels lezen over prefixen en dergelijke. de prefix CHECK past hier wel beter... aangepast...

LunchBox

Legacy Member
Hey Jens, werd tijd dat je hier eens registreerde - heb uw domeinnaam (die users pandora) nog in een tekstbestand staan van maanden terug omtrent "mensen die ik in't oog moet houden in België". You got skills, en dat bleek toen al, keep it up.

XA4

Legacy Member
Zitten inderdaad heel mooie dingen tussen.
Sommige tekeningen doen mij terugdenken aan mijn schooltijd... positief dan, hé ;) Ben daarna volledig gestopt met schetsen (van mensen dan, een ontwerp van een website begin ik bijvoorbeeld wel op papier)

Cederzo

Legacy Member
Zalige schetsen tussen, vind dat je een coole stijl hebt van tekenen. Ben je full-time tekenaar?

Tekzav

Legacy Member
DarkGamec zei:
Zalige schetsen tussen, vind dat je een coole stijl hebt van tekenen. Ben je full-time tekenaar?

ik denk eerder full-time slaaf van st. lucas Antwerpen :D

-Jens-

Legacy Member
merci, iedereen, voor al de positieve commentaar :)

dem0n, ik heb de black frog z'n werk vroeger denk ik al wel gezien, maar onlangs pas opnieuw op conceptart, inderdaad hij tekent wel gelijkaardige apen (al zijn ze een stuk beter ;)). Maar deze ik weet het ni, ik geef beesten wel dikwijls menselijke trekken en mensen beestachtige trekken, der zijn nog tekenaars die da doen (ik heb da ni zelf uitgevonden :)). Ik bekijk HEEL veel tekenaars, elke dag surf ik wel rond om iets nieuw te ontdekken, dus er zijn ongetijfeld stijlkenmerken die in mijn werk overgenomen worden, en das een goede zaak.

cross, merci man :)

tekzav, hahaha gelijk hebt ge!!

darkgamec, zie tekzav :D

ik zit in het 2de jaar st.lucas, in antwerpen.

XA4, hehe ik ben een beetje blijven steken mischien :)

Lunchbox, ik denk dat jij ooit eens op artport ofzoiets hebt geantwoord op mij, dat herinner ik nog. Teken/design forums uit belgie komen en gaan. Ze worden heel hip en "designy" voorgesteld, maar uiteindelijk blijkt het werk enorm ondermaats en verwijnen ze al snel. Ik snap dat niet goed, zijn er te weinig tekende Belgen, of gewoon te weinig Belgen om een degelijke community te starten? Nuja er zijn veel buitenlandse alternatieven (conceptart, eatpoo, cafésale..)

dresse, ja dat had ik nog niet door sorry :) ik dacht ik zal er maar een gewone "post" van maken, kan ik weinig fout doen. Bedankt!


sveltestsword, hey bedankt. Schiele is schitterend. Mischien ken je Andrew Jones, die hard geinspireerd werd door schiele. Ik dan weer door andrew jones, mischien niet qua tekenstijl helemaal, maar wel door hoe hij denkt over tekenen en wat het betekent om je leven rond tekenen/schilderen/creativiteit te bouwen. Soort van spirituele mentor zoude kunnen zeggen ;)

gmotha, geen idee wie gij zijt dan!

bramhs, merci!

sideshow, thx!

floyd, also thx!



nu... dit zijn zowat de nieuwste paginas uit m'n schetsboek, allemaal dingen uit m'n hoofd
sketch060.jpg

sketch061.jpg

sketch062.jpg

sketch063.jpg

sketch064.jpg

sketch065.jpg

sketch066.jpg

sketch066b.jpg

sketch067.jpg

sketch068.jpg

sketch069.jpg

sketch070.jpg

sketch071.jpg

sketch072.jpg


de volgende komt uit een ander schetboek dat ik gebruik om dingen die ik niet goed kan te oefenen en naar waarneming te tekenen. Deze zijn in de zoo getekend
chimps.jpg

lelefant.jpg


brushpen
brushface.jpg

brushpen.jpg


balpen

skaterkid.jpg

The recycleload

Legacy Member
Echt mooi getekend.

Nog een vraagje met wat voor soort potlood tekend gij u schetsen?

r2d3

Legacy Member
echt chique tekeningen jens maar dat wist ek al vanop de miniworkshops in brussel ;)
k heb ook al veel gezocht achter illustratieforums in het nederlands maar die zijn vrijwel onbestaande naar mijn inziens
je vind alleen forums voor kleutertekeningen

GMotha

Legacy Member
-Jens- zei:
gmotha, geen idee wie gij zijt dan!
tekzav en ik hebben vorig jaar nog bij de heer Deflou (juist geschreven?) als keuzevak nog linoplakken (boek over rondleiding door de kamer enzo) zitten snijden. En u, jazeker u (!), was daar ook aanwezig. Ik herkende uw tekeningeskes^^
Ik was het langharig stuk tuig daar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan