-Jens-
Legacy Member
Hey, ik ben een tekenaar uit Edegem. Ik ben al lang op zoek naar een forum met tekenaars uit belgie, maar dit forum is het enige dat ik tot nu toe heb gevonden
dit is m'n site, nog wel niet helemaal af
http://users.pandora.be/NO1/Jens
[email protected]
laat me weten wat je denkt
en schetsen
dit is m'n site, nog wel niet helemaal af
http://users.pandora.be/NO1/Jens
[email protected]
laat me weten wat je denkt
en schetsen

Ben daarna volledig gestopt met schetsen (van mensen dan, een ontwerp van een website begin ik bijvoorbeeld wel op papier)
