te leren tekenen veronderstel ik.

Al weet ik zelf nie voor wa da ta goe is. Ik ben namelijk toen ik geschat 8 of 10 jaar ofzo was naar de tekenacademie geweest, en ze hebben me daar niets bijgeleerd. Da was daar gewoon dinges da ge moest overtekenen, en da was het zo wat. En af en toe kwam die juf ne keer rond ma echt meer was da nie.