Archief - check: inkleuringske

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
deze voormiddag ff bezig gehouden met een oude tekening in te kleuren:

inkleuring in photoshop, kleurkorrekties in digital fusion:
wipk.jpg

dêsh'

Legacy Member
Nice dresse, maar die inner shadow trekt op ni veel e ;), kzou gewoon een solid border gebruiken (of gewoon geen).
Uw rook vind'k ook ni al te denderend, maar voor de rest :niceone:

dresse

Legacy Member
was van plan een solid borderke te nemen, ma photoshop deed vreemd, maakte er altijd ne feather op en stond nochthans ni aan. en achja, maar gelaten...

zal't is gaan aanpassen sie

btw desh, soms famillie van de coremansen vant schuurke in wakkerzeel?

Freaky 7

Legacy Member
vetjes

maak eens nen eigen comic?!
maak er 30 van en zet ze tekoop op dees forum

dêsh'

Legacy Member
dresse zei:
btw desh, soms famillie van de coremansen vant schuurke in wakkerzeel?
Aah 't schuurke, goeie spaghetti daar ^^. Ja dat is verre familie van mij, m'n vader weet beter hoe en wat, maar tis niet zo dat wij die wekelijks zien :)

dresse

Legacy Member
idd goeie spaghetti
uitbaatster (kris) is men tante... :)

dus eigenlijk zijn wij verre famillie !!!! :love: :unsure:

The recycleload

Legacy Member
schoone tekening alleen kreuken in zetel trekken op niks

gaat gij een tekentablet kopen ik zie hier iemand die dresse heet bieden.

Indieanus

Legacy Member
kvinet wel vetjes ogen.

hebt ge originele tekening nog?

The recycleload

Legacy Member
Nee ik bied die niet aan
en ben geen ebay freak
kwam het gewoon toevallig tegen als ik op ebay zit kijk ik meestal is bij wacom tabletten

Anendel

Legacy Member
shit zeg, hebt ge dat met een old fashioned computermuis ingekleurd? Krijg al RSI van t gedacht alleen al. :)
Kzie trouwens ni in wat er met kreuken in zetel verkeerd moet zijn..
:offtopic: (vo den dêsh dus)
De naam Coremans zegt me ook iets, de Van Cutsem (uit Tildonk) is (of was) ne maat van ne zekere 'Coremans'. Those bad old days in St. Angela :s
Maar gij zult in de smik hebbe gezeten zeker?

dresse

Legacy Member
nenee, is ni met de muis gepaint :) heb wel een wacom ma is nen a6 en zou wa groter wille. heb al RSI genoeg naar men goesting :|

en ikzelf ben gene coremans zuh. en heb ook ni opt smik gezeten als da naar mij gericht was.

en over de kreuken heeft recycloaded wel a gelijk, zijn ni echt overtuigende kreuken :)

dêsh'

Legacy Member
Anendel zei:
De naam Coremans zegt me ook iets, de Van Cutsem (uit Tildonk) is (of was) ne maat van ne zekere 'Coremans'. Those bad old days in St. Angela :s
Maar gij zult in de smik hebbe gezeten zeker?
Ik heb idd in de smiks gezeten :). Van Cutsum ken ik toch niet ze, ik heb vroeger nog met een paar man gevoetbald die in St. Angela zaten, maar wat die hun achternaam was .. :s

En als verre familie dresse, moete we zeker eens een pint gaan drinken in leuven ;)

Anendel

Legacy Member
Gevoetbald met een paar man die in St.angela zaten..
De Kevin Van Cutsem was ne redelijke voetballer, vo de rest, ne zekere Bram, Mario of Gunther Volkaerts... pff veel namen da k nimeer ken.

Dresse, ge had ne wacom vo uw kerstmis moete vragen ;)

orez

Legacy Member
aha mista trakteert! :joins: :p

dresse: nice work :)
kvind enkel wah da u achtergrondmuur raprap is gedaan? kmis daar nog een klein kleurschakeringske in om het nog beter te maken ;)

dresse

Legacy Member
mja, is wel snel gedaan en kan beter.
kzal nog is opnieuw die plooien in de zetel en de achtergrond bezien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan