Omegon
Legacy Member
bon_jovi zei:wow, niet echt mijn stijl, het kleur zeker niet (anderlecht supporter mss?)
Ik denk wel dat je er enorm veel tijd hebt ingestoken (uitmeten, afplakken plafond en muren,...). Ben zelf schilder-behanger dus kweet wat het is
Maar zoiets ongezien en om koppijn ervan te krijgenmaar da was de bedoeling zeker
Enfin toch veel plezier met je kamer.
Nee totaal geen anderlecht supporter, tword ook paars en rood als ge comments hebt gelezen

Koppijn ervan krijgen was nie de bedoeling, alleen veel mensen zegge nda da gebeurt, maar ik heb er nu al zovaak in gewerkt en kheb er al een week ofzo in geslapen en ik krijg geen koppijn, was een joke die naam

En het heeft inderdaad al veel werk gevraagd maarja kvind da het de moeite loont en kben op de moment toch bezig me werk te zoeken dus goede bezigheids therapie inplaats van te gamen.


)