Archief - CHECK: koppijn kamer project

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Omegon

Legacy Member
bon_jovi zei:
wow, niet echt mijn stijl, het kleur zeker niet (anderlecht supporter mss?)

Ik denk wel dat je er enorm veel tijd hebt ingestoken (uitmeten, afplakken plafond en muren,...). Ben zelf schilder-behanger dus kweet wat het is :)

Maar zoiets ongezien en om koppijn ervan te krijgen ;) maar da was de bedoeling zeker :)


Enfin toch veel plezier met je kamer.

Nee totaal geen anderlecht supporter, tword ook paars en rood als ge comments hebt gelezen :)

Koppijn ervan krijgen was nie de bedoeling, alleen veel mensen zegge nda da gebeurt, maar ik heb er nu al zovaak in gewerkt en kheb er al een week ofzo in geslapen en ik krijg geen koppijn, was een joke die naam ;)

En het heeft inderdaad al veel werk gevraagd maarja kvind da het de moeite loont en kben op de moment toch bezig me werk te zoeken dus goede bezigheids therapie inplaats van te gamen.

`SeriOUs

Legacy Member
Superzalig project! Ik wil hem wel eens zien irl.
Enkel beetje dom uitgevoerd. Eerst basiskleurtje leggen was geen overbodige luxe. :)

0n3Liner

Legacy Member
doet me meer denken aan een circustent.... slaap daar maar eens in :unsure:

Erinyes

Legacy Member
Omegon zei:
alsk da eerst helemaal int rood had gedaan hadk meer verf nodig en tgeld groeit nie op men rug. En da rood gaat mooi zijn. Tis geen fel rood ofzo he. Ge zult wel zien.Kweet het, het is moeilijk om het u voor te stellen maar het gaat mooie zijn, en er zit een domme reden achter :p
Eender welk rood is gewoon aarslelijk bij paars :) sorry dat ik het zeg hoor...

Omegon

Legacy Member
smaken en kleuren verschillen, ik vind persoonlijk groen en paars aartslelijk ma da vind mijn moeder dan weer schoon...

En serious als ge is in de buurt zijt, komt maar af (Antwerpsesteenweg 185 2950 Kapellen)

Erinyes

Legacy Member
Misschien heeft je moeder gewoon een beter gevoel voor kleurgebruik ;)

Lo_fi

Legacy Member
Om dan maar mee te spelen...Een paar kleurencombinaties van dezelfde familie.. (laatste zou de gemiddelde Barbie erg blij mee zijn )

1_paars.jpg


1_purple.jpg


1_roze.jpg

TiB0

Legacy Member
met een kinky/retro luster/lamp zou het er wel eens cool uit kunnen zien :)

Omegon

Legacy Member
bedankt marsmillo, maar ge gebruikt te donker/flashy rood.

Lo_fi den eerste vink lelijk, den 2de was het 1ste idee maar vondk te saai :p en den 3de is gewoon aartslelijk :)

Swel tof :) geeft mij ook een beter zicht :)

TiB0 zei:
met een kinky/retro luster/lamp zou het er wel eens cool uit kunnen zien :)

zoals? geef is foto's want ben nog op zoek naar de goeie luster/lamp.

Erinyes zei:
Misschien heeft je moeder gewoon een beter gevoel voor kleurgebruik ;)
da is gewoon gemeen :(

TiB0

Legacy Member

Omegon

Legacy Member
TiB0 zei:
http://shop.kapaza.be/retrokelder/1617399/Retro_luster_bol.html

http://shop.kapaza.be/retrokelder/1502508/Retro_luster.html (die niet, die is veel te mooi en wil ik op men kamer :D)

http://shop.kapaza.be/retrokelder/1617616/Glazen_lusterbol_retro.html

http://shop.kapaza.be/retrokelder/1502867/Retroluster_ufo.html (deze past wel bij je kamer, de ronde luster/ufo in combinatie met dat hoeken gedoe kan wel mooi uitkomen

kijk ook eens rond op de eBays (vooral .de )

sorry he, mor die zijn gewoon AFSCHUWELIJK imo :)

daFour

Legacy Member
manman , ik zou niet meer durven slapen in die kamer , zo geflipt

Jixop

Legacy Member
hier een link naar een lamp/luster da ik graag zou hebben... (maar hoogstwss veel te duur is). Misschien past het in jouw idee, zo een beetje psyco... maar ik vraag me af of een ronde luster niet zal vloeken met al die ruiten opt plafond...
www.buerofuerform.de > what we did > Lighting > Liquid Light (en dan vooral afbeelding 5)

Omegon

Legacy Member
khad gezegd da er nog fototjes gingen volgen ma twas gisteren avond veels te laat. Kgaan er nu ook geen posten want kben nog met de laatste laag van de plafond bezig en dan mag al den tape er af en dan werk ik nog alles wa bij waar het lichtjes is tege gegaan en tegen dan is het weeral goe donker.

Dus... morgen ruimk hier alles mooi op en trek ik me goei daglicht fototjes en wie weet nog een filmpke, en dan moogt ge u finaal oordeel vellen (tot de meubelen der in staan he :p) houw u maar al vast, mijn vader noemt het een clownenkamer (zo een dooske waar zo een spring clowntje in zit bedoelt em, ziede mij ier al springen :p)

Tot morgen lieve telenettertjes :p

Typhon`

Legacy Member
het heeft zo een poppenkast-achtige look, gevoelige vraag misschien maar je bent dus een meisje?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan