Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ligt da nu aan mij? 
en het lichaam. Gewoon "Esli" en "Massagetherapeut" eronder. Less is more?
Echter, toen ik haar voorstelde om er de contouren van een mannenlijf op te zetten, bleek het toch goed te zijn. 
llsanderll zei:Afhangende van welke kleur: de 4de (bovenaan) of de laatste.

En vindt de 'contour' van de vrouw WEL goed. Het moet allemaal niet zo voor de hand liggen.
thxDieselPower™ zei:Welkom terug Peter


Ik heb het gevoel dat er vroeger meer levendige discussies hier waren. Als ik nu naar de thread-lijst kijk zie ik vragen, requests, en een hoop post-topics waar iedereen simpelweg zijn postje doet. Niet echt iets waar ik mijn bijdrage aan wil leveren. (Waar zijn de wedstrijden, het gezamelijk kakken op oude vieze venten die dachten dat ze de waarheid in pacht hadden, LB die hier als de schoolmeester regeerde)Floyd zei:Rechtsonderaan voor mij!
Is 't hier veranderd `SeriOUs? Kan je je persoonlijkheid niet meer ten volle tentoon spreiden in deze mensonvriendelijk geworden omgeving?Wat bedoel je?

Wel wat vergroot om de leesbaarheid hier te bevorderen, het origineel is standaardformaat 85*55.