GaMe®
Legacy Member
Hallo!
Ik heb voor de site www.lostpedia.com 3 logo's ontworpen.
De site verdiept zich in het mysterie van Lost. De cast van Lost zit in een fascility die "the swan" (de zwaan) genoemt wordt.
Het logo van die fascility is:
Nu heb ik mij op die zwaan gebaseerd en de volgende 3 logo's gemaakt :
--
--
Op de site zelf zal het zo verschijnen:
logo 1:
logo 2:
Past toch goed bij de site denk ik.. ?
Ik heb voor de site www.lostpedia.com 3 logo's ontworpen.
De site verdiept zich in het mysterie van Lost. De cast van Lost zit in een fascility die "the swan" (de zwaan) genoemt wordt.
Het logo van die fascility is:
Nu heb ik mij op die zwaan gebaseerd en de volgende 3 logo's gemaakt :
Op de site zelf zal het zo verschijnen:
logo 1:
logo 2:
Past toch goed bij de site denk ik.. ?
.
lol