Archief - CHECK: mijn contest entry

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xoliul

Legacy Member
hierzo

lekker beetje op de hype inspelen enzo ;) Xbox360 als thema zegt mij niets, dus heb ik een andere geniale ingeving maar uitgewerkt. Vrij geslaagd vind ik zelf.

Gattuso8

Legacy Member
Idd, het eigenlijke is mooi gedaan maar daarnaast laat je zoveel plaats open die je best had kunnen gebruiken.

Xoliul

Legacy Member
Dat is nu net het idee. Niet te druk, één focuspunt mooi in het midden. Ik heb dat grungy spul ook aan de randen geprobeerd, maar dan komt het middenste echt niet goed meer uit. Maar misschien dat ik moet resubmitten, aangezien op de ingestuurde versie nog 'telenet games' ipv games.telenet.be' stond :s Dat stond ook zo mooi duidelijk in die newspost...

(en al dat zwarte: 10 verschillende brushsets ofzo + zelf nog wat gekrabbel + wat graffiti fonts ertussen gezet)

CEPTIFILE

Legacy Member
ziet r toch nog toe t beste uit denk ik zo wat ik gezien heb van de inzendingen.
vind dat ie wel oke staat zo, groter maken lijkt me storend, zonde dus en houden zo.

[mierenneuk modus]
vind de twee stijlen wat botsen, de crunchy look het 3d game plaatje, foto zal mooier zijn, vooral wanneer in die foto nog n beetje de crunchy stijl doorwerkt, beetje ouderwetse look van het fotomatriaal zal nie misstaan.
maar goed, snap je keuze, het blijft een game geralateerde site he.
wat ik wel zou doen is de achtergrond van de auto's achter in ff wat blurren want de kwaliteit is te beroerd voor een walpaper, je ziet de pixels, wanneer je ze blurt valt dat minder op neem ik aan en leg je meer de nadruk op de voorste auto, waar de nadruk ook op mag liggen.
[/mierenneuk modus]

maar goed nu ga ik stoppen met tips geven want ik duld geen concurrentie ;)

Xoliul

Legacy Member
Wallpaper

update. Wat filters op de prent met politie gezet, en de kleuren van de achtergrond meer verzadigd gemaakt. Paar kleine details ook nog.

sexymofo

Legacy Member
dresse zei:
Filters dienen niet om te gebruiken. Die staan er maar voor de lol

daar kwam het op neer

edit:
als ge mij quote sexymofo, moete het correct doen. die zin kan ik hieruit toch niet afleiden:

sexymofo: chcek out my crappy wallpaper
sexymofo: http://users.pandora.be/klk/wallpaper/wp.jpg
Dresse: it is indeed crappy
Dresse: niemand wilt nen zwarte wallpaper
sexymofo: mja hij was blauw
sexymofo: tot ik die filter toepaste :P
Dresse: tss
Dresse: filters
sexymofo: tja just of gij alles met de hand tekent zekers
sexymofo: in photoshop
Dresse: met filters kunde niks tekenen
sexymofo: ge weet wa ik bedoel

blablablabla

sexymofo: kheb trouwens nog ma 1 filter toegepast
Dresse: sja, ik zeg ni dat uw ni mooi is geworden door de filters :)
Dresse: kvind het gewoon ni mooi op zich
sexymofo: Mja kga em toch submitten

enfin, genoeg offtopic...

Xoliul

Legacy Member
Hehe, rustig he jongens, enkel een Blur en een Film Grain, ik geloof dat die nog op de lijst met legale filters staan ? :p

spectrious

Legacy Member
Die wel ja,
Alpha trouwens ook :p mor is nie echt een filter,imo. Meer een noodzakelijke tool :p

D'Sek-

Legacy Member
Ik geloof dat jullie een beetje overdrijven...

Zolang je niet merkt dat er filters gebruikt zijn, is het in orde om filters te gebruiken.

Belgianbonzai

Legacy Member
D'Sek- zei:
Ik geloof dat jullie een beetje overdrijven...

Zolang je niet merkt dat er filters gebruikt zijn, is het in orde om filters te gebruiken.

of gewoon zolang het resultaat deftig is... (meestal komt dit natuurlijk wel overeen met elkaar... bevels anyone?)

sexymofo

Legacy Member
D'Sek- zei:
Ik geloof dat jullie een beetje overdrijven...

Zolang je niet merkt dat er filters gebruikt zijn, is het in orde om filters te gebruiken.

De leek die mijn reclamefolders later bekijkt en er nog geen 10 seconden naar kijkt ziet dat niet, want die denkt er weinig bij na. Maarja hier is het weer een ander zaak hé. Je moet het in z'n context bekijken. Als die wallpaper nu heel vet overkomt maar 75% van het TNG forum weet nog niet eens wat filters zijn. Dus maakt het toch weinig uit.

dresse

Legacy Member
mja, die discussie hebben we al meerdere keren gehad.
ik blijf bij het standpunt van D'sek. Als ge niet ziet dat er filters gebruikt zijn moogde zoveel filters gebruiken als ge wilt. Ma kvind da ge ze wel moet gebruiken met een doel naar iets anders toe, ni gewoon omdat de filter op zich "vet overkomt". want dan gaan de credits van uw creatie gewoon naar de coders van die filter...

sexymofo

Legacy Member
Bwa dat vond ik bij die van mij niet zo. was niet alleen maar een filter toegepast. Was vanalles op voorhand met de hand aan gedaan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan