Bedankt voor de vele replies. Normaal ben ik het zelden eens met de bergen kritiek die ik te verwerken krijg, dingen die ik niet terecht vind.
Deze keer geef ik iedereen 100% gelijk met de best wel beperkte kritiek! Ik werk mijn werk vaak niet helemaal af en post het even om te toetsen wat de reacties zijn. Als de je bedolven wordt onder replies zoals "de afwerking is dit en dat" en niks of je concept goed is dan heb je meestal geen zin meer om het echt af te werken.
Het lettertype zou idd wat verf, zeefdruk en minder digitaal mogen, daar probeer ik wel wat meer mee.
Persoonlijk ben ik ook niet 100% tevreden met de grundge rond de randen.
Gelijk over de boten schaduwen en heel bedankt voor het voorbeeld! Geen zin om me te zeggen hoe je die precies voor elkaar gekregen hebt?
Over typo's op mn webpage: die's dingend aan vervanging toe
Bron afbeelding heb ik proberen vinden maar de ori vind ik niet meer. Wel heb ik hem nog in m,n pdf staan dus ik kan hem zelf wel eens online zetten. Was een foto uit een boek waar 2 posters op stonden.
Idee is eigenlijk mensen "de stap durven laten nemen" naar een website laten bouwen, die ik weergeef als de stap die immigranten namen toen ze in de titanic tijd (leooo

) naar de VS trokken. Dus travel to the new world...
Mn studie opdrachten vallen momenteel enorm tegen. 1e jaar Grafische en Digiate vormgeving kom je niet verder dan maak een auto'je met letters

.
Ik ben altijd al voor retro geweest, maar probeer af te stappen van de typische retro. Ik ben blij dat andere retro ook terugkomt, zoals laatst zag ik van die sombere maar mooi elegante kleren in de Esprit (winkelen met de vriendin) zoals in de jaren 1930-1940, super zijn zo'n dingen

.
De laatste tijd weet ik steeds meer echte retro te bewonderen ipv moderne afbaksels van iets oud zoals een moderne site met old background ofzo (waarvan ik zelf ook een beoefener van was

)
Wijsheid én creativiteit komt blijkbaar toch met de jaren
