Xoliul
Legacy Member
Ik ben gisteravond aan mijn eerste 3D model ooit begonnen. Het gaat veel vlotter dan verwacht, en het ziet erg goed uit vind ik.
De auto is er een uit een oude horrofilm van '77, een custom gebouwde wagen. Er was bijzonder weinig over te vinden, dus ben ik begonnen met modelleren op aanzichten van de speelgoedversie. Foto's van de echte wagen vind je hier: http://i3.tinypic.com/wlc1h0.jpg
Commentaar is altijd welkom (pics zijn zonder turbosmooth, deze gaat in een game als lowpoly model). Wagen is uiteraard nog niet af.
De auto is er een uit een oude horrofilm van '77, een custom gebouwde wagen. Er was bijzonder weinig over te vinden, dus ben ik begonnen met modelleren op aanzichten van de speelgoedversie. Foto's van de echte wagen vind je hier: http://i3.tinypic.com/wlc1h0.jpg
Commentaar is altijd welkom (pics zijn zonder turbosmooth, deze gaat in een game als lowpoly model). Wagen is uiteraard nog niet af.


