kisaragi
Legacy Member
Heb er weer zin in gekregen, werd tijd dat ik photoshop nog eens vanonder het stof heb gehaald.
http://art.torn.be/stuff/backie.jpg
http://art.torn.be/stuff/backie.jpg
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
komaan mensen, be original, en kopier niet de stijl van anderen, al is het maar om er bij te horen :naughty:
voor de rest vind ik hem wel mooi, alhoewel het abstracte 3D gedoe er imo een beetje tutorial achtig uitziet. En misschien had het er beter uitgezien tegen een witte of grijsere achtergrond 
ik vind dat da daar chic staat ze. bij mij zou da geen problemen geve vermits er alleen een map "nest" en de prullenbak op mijn desktop staateddie zei:erg mooi
alleen 1 ding
ik zou uw naam ergens anders plaatsen, al ik het nu al WP zou gebruiken zou hij binne tussen mijn icoontjes staan
lastig voor mij, en jammer voor u![]()


eddie zei:erg mooi
alleen 1 ding
ik zou uw naam ergens anders plaatsen, al ik het nu al WP zou gebruiken zou hij binne tussen mijn icoontjes staan
lastig voor mij, en jammer voor u![]()
ni echt veel commentaar op, instead idd die schuine lijntjes... probeer iets nieuw 
TiB0 zei:Die schuine streepkes he... omg... Ongeveer elke wallpaper tegenwoordig heeft schuine streepkes... net als die scanlines van 10j geledenkomaan mensen, be original, en kopier niet de stijl van anderen, al is het maar om er bij te horen :naughty:
In uw wallpaper zijn ze nog zo goed als afwezig, maar ze zijn er welvoor de rest vind ik hem wel mooi, alhoewel het abstracte 3D gedoe er imo een beetje tutorial achtig uitziet. En misschien had het er beter uitgezien tegen een witte of grijsere achtergrond
![]()
Hij kon niet MEER met de vrije hand worden gemaakt dan nu. Ik vind hem alles behalve tutorialachtig :naughty: