het font van die 01 MARCH 2008 RITZ HASSELT vind ik niet echt passend.
die andere op de achterkant zijn wel oke (gewone helvetica denk ik? mooi.), maar "retro and club" staat precies wel in't vet en "house, groove, ..." niet
voor de rest vind ik de kleuren niet echt gewaagd genoeg (mss meer cyaan gebruiken?)
die wolkjes op de achterkant vind ik leuk gedaan, het "logo" is ook wel goed (op dat kleine hartje na, zonder is mooier denk ik).
misschien kan je een paar vogels individueel nog een beetje roteren/verplaatsen zodat het wat levendiger lijkt (het is nu al zo symmetrisch = saai)
maar algemeen is't wel goed (hoewel het niet echt m'n stijl is, maar ik behoor dan ook niet echt tot het doelpubliek

)