Archief - CHECK: xbox wallpaper

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
was wa aant schetsen, en ja... maar snel ingekleurd en rara wat het geworden is... nen xbox wallpaper :p

weet wel ni ofdatk wel mee mag doen aangezien ik crew ben... :sad:

achja, twas toch fun om te maken.
tell me whatcha think.
(weet datk een beetje uit de boot val doordatk geen filters of screenshots gebruikt heb en ook niks geript heb, ma hoop toch datk nog aanvaard ga worden in de xbox contest community :) )

http://users.pandora.be/Dresse/sketches/teleslet.jpg

gegroet.

sexymofo

Legacy Member
Pff zo een ongedetailleerde controller. Is precies door ne ubernoob gemaakt.
:p
Is ma voor te lachen hé.
Tis sjiek ze. Als ge die pizza en da blikske nog schoon inkleurt

guRuh

Legacy Member
[Survivor Warriors of the Evil Empire of Bloody Destruction and Bloody Darkness MODE ON]
Nen xbox is wel draadloos e stomme kakker

[/Survivor Warriors of the Evil Empire of Bloody Destruction and Bloody Darkness MODE OFF]

Ladies and gents... we have a winner :p

Mooie schets/tekening, mooi ingekleurd

Bobby.Digital

Legacy Member
Nie alle xbox360 pakketten hebben draadloze bakskes ;)

Erinyes

Legacy Member
Ik vind da kader totaal nie gaan met het schetsmatige van uw onderwerp. Ook de vermelding van de url vind ik er zo willekeurig opgeplakt. Het doet veel af van je tekening...

/Erinyes

Holy Paladin

Legacy Member
der krijgt al iemand schrik precies :ironic:

hij zegt toch in zen post dat hij mss niet mag meedoen, maar dat maakt niet uit want het is fun om te maken.. dat concept is natuurlijk vreemd aan de mensen die gewoon ne xbox wille winnen en waar de wallpaper nie meer dan een ambetant obstakel is
wel ge ziet et eraan ook




/rant :unsure:

TiB0

Legacy Member
Ik krijg net een prachtidee om te tekenen :D Maar dat krijg ik toch niet meer af met die stoeme examens enzo :sad:


K mensjes, nu kunnen we wel stoppen met die /*naam*


\tibo

edit: lol, hebben jullie nu voor elke "wallpaper contest blablabla" BEGINNER gezet bhalve deze? :D

infeKted

Legacy Member
TiB0 zei:
edit: lol, hebben jullie nu voor elke "wallpaper contest blablabla" BEGINNER gezet bhalve deze? :D

En terecht! Eén van de enigste tot nu toe die ik dus wel degelijk als wallpaper zou willen gebruiken.

De url valt een beetje tegen, ik zou die ook zowat ruw schrijven met uw potlood ofzo, en zeker de "http://" weglaten. :)

FEW

Legacy Member
chic gedaan, ma de controller doet me toch net iets te fel aan die van een ps2 denke ;) en het gaat hier wel nog steeds om een xbox eh :D

bRahms

Legacy Member
Aangezien we al een selectie hebben moeten maken op de redactie, denk ik niet dat je erbij zal zitten, dresse. (Ge ging absoluut bij mijn favorieten zitten :), want ik vind het wel iets hebben (vooral in tegenstelling met hetgeen ik vandaag hebben mogen 'bezichtigen' :s))

TAMBIMAN

Legacy Member
Hoe kan er al een selectie geweest zijn als de wedstrijd nog tot volgende week loopt???

dresse

Legacy Member
thx voor de feedback allemaal.
en idd, typografie enzo is ni men sterkste kant... had eerst wel die http:// weggelaten ma op de site stond dat da verplicht was, dus maar bijgezet.

en bRahms, maakt ni uit, ook al zou het eigenlijk ni mogen eh :) de wedstrijd loopt nog dus moet iedereen nog toegelaten worden...

en idd ben crew, ma denk ni da ik mee kan of mag stemmen (was het ook totaal niet van plan :) ), dus zie niet in waarom ik niet zou kunnen meedoen.

Holy Paladin

Legacy Member
dresse meestal is da nie omdat er mogelijk valsgespeeld wordt, maar omda mensen zouden kunne denken dat er valsgespeeld wordt
maw reken er nie op :p

toch erg ge zijt mss 2 weken mod, had nog wa gewacht he :p

dresse

Legacy Member
idd :) heb er al spijt van.
nu ga ik uit frustratie alle deelnemers van die xbox wedstrijd usernotes geven !!! muhahahahaha :evil:
:

LunchBox

Legacy Member
nixte wachten, had er geen thread over gestart - iedereen weet toch dat als ge ni moogt meedoen in'n wedstrijd, ge uw ding door iemand anders moet laten indienen - om dan nog op uw eigen te stemmen.. ma dah's nu wel'n beetje te laat :p

Holy Paladin

Legacy Member
aha maar met de modpowers kunt ge den thread wel deleten he :p

dresse

Legacy Member
hmm... sexymofo stelde just hetzelfde voor :)
ma had em toen al gepost... to late..;

ik maak er nog wel eentje :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan