dresse
Legacy Member
was wa aant schetsen, en ja... maar snel ingekleurd en rara wat het geworden is... nen xbox wallpaper 
weet wel ni ofdatk wel mee mag doen aangezien ik crew ben...
ad:
achja, twas toch fun om te maken.
tell me whatcha think.
(weet datk een beetje uit de boot val doordatk geen filters of screenshots gebruikt heb en ook niks geript heb, ma hoop toch datk nog aanvaard ga worden in de xbox contest community
)
http://users.pandora.be/Dresse/sketches/teleslet.jpg
gegroet.

weet wel ni ofdatk wel mee mag doen aangezien ik crew ben...
ad:achja, twas toch fun om te maken.
tell me whatcha think.
(weet datk een beetje uit de boot val doordatk geen filters of screenshots gebruikt heb en ook niks geript heb, ma hoop toch datk nog aanvaard ga worden in de xbox contest community
)http://users.pandora.be/Dresse/sketches/teleslet.jpg
gegroet.


Maar dat krijg ik toch niet meer af met die stoeme examens enzo 