TheJudge
Legacy Member
Hier mijn inzendingen. Ik ga ze sebiet mailen, dus als iemand nog tips heeft geef ze dan nu 
hopelijk is het nog ni telaat voor in te zenden?
http://users.pandora.be/mywebspace23/PS_pics/Xbox/XboxWallpaper1.jpg
http://users.pandora.be/mywebspace23/PS_pics/Xbox/XboxWallpaper2.jpg
http://users.pandora.be/mywebspace23/PS_pics/Xbox/XboxWallpaper2b.jpg
Bij die laatste is de belichting iets anders.
Er volgen nog een paar andere,ben ik nu nog even met bezig.
Grtz

hopelijk is het nog ni telaat voor in te zenden?
http://users.pandora.be/mywebspace23/PS_pics/Xbox/XboxWallpaper1.jpg
http://users.pandora.be/mywebspace23/PS_pics/Xbox/XboxWallpaper2.jpg
http://users.pandora.be/mywebspace23/PS_pics/Xbox/XboxWallpaper2b.jpg
Bij die laatste is de belichting iets anders.
Er volgen nog een paar andere,ben ik nu nog even met bezig.
Grtz
