Archief - CLANSITE: Pillars-Gaming.com

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Disa

Legacy Member
'K heb net de clansite gesliced voor Pillars. De vorige was eens niet zoals alle andere "standaard" clansites. Maar ze wouden toch weer een met "kaderkes" voor latest news etc... .

Link: Here.
Vorige: Here.


Zelfkritiek:

Msch wat zwakke coding van de menu's? Moet ik dat in list's doen? (er komen daar msch wel nog rollovers op)
Niet zichtbaar op 800*600


Alle kritiek is welkom.

- Disa

Bertold

Legacy Member
Kvind eerlijk gezegd de oude mooier, die geeft meer het game-gevoel weer vind ik. Die nieuwe is te zakelijk voor een clansite. Mits aanpassingen kan ie voor een bedrijfs site dik ok zijn maar voor een clan... ik weet het niet, er mist iets. En die banner is ook niet zo mooi ;)

De indeling is dan weer wel beter dan op de eerste site alles is vlugger vindbaar en je moet minder scrollen voor de belangrijkste gegevens.

Dus mss iets van de games die je speelt verwerken in de banner en dan is het mss al een heel stuk beter , voor de rest mooi werk

Obliv`

Legacy Member
-de vorige vind ik beter, gewoon omwille van de overzichtelijkheid.
-de nieuwe versie is ook best wel goed, maar het is weer zo typisch (zoals je zelf al zei)
-de wereldkaart in de header is ook zo afgezaagd.
-mss bij headsponsors, sponsors etc een verschillend fotoke zetten. Zou voor een check al een heel andere indruk geven.
-het font in de header en footer vind ik niet mooi
-voor clan news mss een andere image maken :)
-ik heb een horizontale scrollbar op 1024*768 (10px smaller en ze is weg)

conclusie: twaalf in een dozijn site gevoel, maar tis zeker nie slecht. Je hebt gewoon gedaan wat ze jou gevraagd hebben veronderstel ik. Proper werk, maar toch wel wat afgezaagd :)

ravenslayer

Legacy Member
pakke beter dan die vorige ;)
Het is idd al alemaal eens gedaan maarja wat niet he
kzou aleen dat zwarte kaderke met news veranderen in een donkerblauw fzo

Bram

Legacy Member
Kvinnem persoonlijk beter, toch nog paar kleine comments:
-Header is inderdaad niet zo goed, daar mag wa meer game gevoel in liggen
-De hover kleur van u links is heel, heel erg licht... mss iets donkerder?

CoBalT

Legacy Member
de layout is bijna 100 % copy paste van andere site, maar wat andere kleuren
bewijs kan ik niet geven want kan in feite niemeer op naam komen

Obliv`

Legacy Member
CoBalT zei:
de layout is bijna 100 % copy paste van andere site, maar wat andere kleuren
bewijs kan ik niet geven want kan in feite niemeer op naam komen

wat een opmerking ...

Tis al tien keer gezegd dat dit ongeveer de typische clansite is. Dus het is wel mogelijk dat je eens een ontwerpt tegenkomt dat hier op lijkt..

(geen bewijs? = begin dan niet over rip etc)

Disa

Legacy Member
bt belgian zei:
De indeling is dan weer wel beter dan op de eerste site alles is vlugger vindbaar en je moet minder scrollen voor de belangrijkste gegevens.

Obliv` zei:
-de vorige vind ik beter, gewoon omwille van de overzichtelijkheid.
hmmz probleem :p
Obliv` zei:
-de wereldkaart in de header is ook zo afgezaagd.
-het font in de header en footer vind ik niet mooi

Kzal die aanpassen

=Obliv`]-ik heb een horizontale scrollbar op 1024*768 (10px smaller en ze is weg)

Mag ik vragen welke browser je gebruikt. In IE,FF, en opera geeft hij het goed weer bij mij.

coBalt zei:
De layout is bijna 100 % copy paste van andere site, maar wat andere kleuren
bewijs kan ik niet geven want kan in feite niemeer op naam komen

Mag ik daar bewijs van, als je gelijk hebt dan haal ik hem eraf natuurlijk.

- Disa

bRahms

Legacy Member
CoBalT zei:
de layout is bijna 100 % copy paste van andere site, maar wat andere kleuren
bewijs kan ik niet geven want kan in feite niemeer op naam komen
Zoiets hoef je niet te zeggen zonder bewijs, laat het een waarschuwing zijn cobalt!


BTW: .slot :D

Obliv`

Legacy Member
disa,

ik gebruik IE, ik heb ook wel de office werkbalk rechts op men scherm staan.
Als ik die weghaal, heb ik geen scroll

0n3Liner

Legacy Member
Cobalt ga nekeer ergens anders BS verkopen, die trekken langs geen kanten op mekaar.
Qua opstelling zijn ze misschien hetzelfde, en dan nog. Zo kan ik er veel vinden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan