Disa
Legacy Member
'K heb net de clansite gesliced voor Pillars. De vorige was eens niet zoals alle andere "standaard" clansites. Maar ze wouden toch weer een met "kaderkes" voor latest news etc... .
Link: Here.
Vorige: Here.
Zelfkritiek:
Msch wat zwakke coding van de menu's? Moet ik dat in list's doen? (er komen daar msch wel nog rollovers op)
Niet zichtbaar op 800*600
Alle kritiek is welkom.
- Disa
Link: Here.
Vorige: Here.
Zelfkritiek:
Msch wat zwakke coding van de menu's? Moet ik dat in list's doen? (er komen daar msch wel nog rollovers op)
Niet zichtbaar op 800*600
Alle kritiek is welkom.
- Disa



:ironic: