Archief - CLANSITE: TeK-9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MeMento-DFB

Legacy Member
Ondertussen heeft onze site al een pak veranderingen ondergaan. Het design is een beetje opgefrist en veranderd, de code wat aangepast en wat kleinere dingen toegevoegd. Tijd om nog eens een sitecheck te laten uitvoeren om te zien wat er nog beter kan.

Graag had ik van de reviewers gehoord wat er nog beter kan maar ook wat hun eerste indrukken van de site waren en welke items het meeste opvielen. (omdat ik ook graag zou willen weten welke "feeling" er met onze site gepaard gaat en welke items op de site het meeste opvallen)

Alvast bedankt

de site: WWW.TEK-9.NET

Smoerf

Legacy Member
Ik vind hem persoonlijk druk. De achtergrond kleur zou ik ook niet zo laten.
Anders vind ik het wel goed voor een clansite.

Brock

Legacy Member
Het is wel wat ik verwacht van een goede gamesite.

Heb nog niet veel tijd gehad maar wat ik verwarrend vond op deze pagina:
http://www.tek-9.net/?p=team

Als je daar op bvb "crew" klikt, dan veranderd die navigatie.
Vind dat een beetje vreemd daar ik zelf de logica ervan niet kan volgen :)

Verder vind ik het best een mooie site, wel mét wat blague ( ge hebt toevallig genen building en new york ook zekers, wtf voor nen clan :D ), maar dan mag af en toe ook es hé :)

MeMento-DFB

Legacy Member
alvast bedankt voor de inbreng, die navigatie kan misschien wel iets beter aangepast worden, nog iemand?

@Brock, hoezo "blague?"

Brock

Legacy Member
joa, hecht er niet teveel belang aan :)
Ik vind gewoon een clan met een CEO, bankrekeningnr op site, webshop, etc gewoon wel amusant. Maar ik ben natuurlijk ook helemaal niet meer op de hoogte van clans op hoog niveau denk ik :)

MeMento-DFB

Legacy Member
geloof me, voor ons is het momenteel wel noodzakelijk... :)

0n3Liner

Legacy Member
Ik vin em maar matig... trekt teveel op vorige versie en zie dus niet direct verschil.
T'is over het algemeen te leeg, teveel witruimte.
Bij het nieuws 'hangt' alles er precies maar wat bij, beetje rommelig...

Tot zover mijn niet-constructieve comments, wat je ermee doet moet je zelf weten

Obliv`

Legacy Member
- de navigatie zou ik niet het 'ingedrukt' effectje geven bij de hover
- duurt vrij lang om de site te laden door alle afbeeldingen (sponsors etc)
- als ik zo'n site zie die is opgedeeld in 3 delen (left - content - right) vind ik het aangenamer als het linkse deel even breed is al het rechts deel
- waarom hebben sommige hovers in de navigatie een andere kleur (rood <-> blauw)
- 'everything else is just gaming' is niet heel leesbaar
- de code trekt op niet veel om eerlijk te zijn eh ;)

De site ziet er wel goed uit, maar ik vind dat hij er wel wat over gaat :)
De content, waarover het eigelijk te doen is, verdwijnt in het niets tussen alle andere dingen die op de site staan.

TsN|Dominique

Legacy Member
Alles staat te dicht bij elkaar wat het ontzettend druk maakt. Dan vind ik de fnatic website toch wat beter gewoon door de ruimte tussen het menu en de eigenlijke content.

Rvl

Legacy Member
0n3Liner zei:
Ik vin em maar matig... trekt teveel op vorige versie en zie dus niet direct verschil.
Tis dan ook maar een rework van de bestaande site; dus normaal da ge nie veel verandering zie (enkel images) structuur blijft normaal hetzelfde

0n3Liner

Legacy Member
boah, dan nog, je mag er wat meer details inwerken, dat net IETSJE meer geven :)

ChroMe

Legacy Member
Kvind hem een beetje leeg en wit, misschien de borders van de tabellen wat dikker maken en een kleurtje geven ofzo,

waarom heeft community en lounge een andere hover kleurtje dan de rest?

.kw

Legacy Member
Brock zei:
joa, hecht er niet teveel belang aan :)
Ik vind gewoon een clan met een CEO, bankrekeningnr op site, webshop, etc gewoon wel amusant. Maar ik ben natuurlijk ook helemaal niet meer op de hoogte van clans op hoog niveau denk ik :)

:offtopic: CEO is inderdaad een beetje overdreven. Hoeveel staan jullie aandelen?

MeMento-DFB

Legacy Member
bedankt voor de commentaren, die gaan we zeker in ons achterhoofd houde de volgende remake (of tijdens kleine aanpassingen).

Rood <--> Blauw verschil is er omdat voor die secties je jezelf moet registreren op de website om er aan te kunnen. Niet echt zo belangrijk.

en @ CEO en aandelen comment, TeK-9 heeft zelfs aandelen, maar dan geen publieke, omdat dit per wet verplicht is in Engeland voor elk geregistreerd bedrijf ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan