MeMento-DFB
Legacy Member
Ondertussen heeft onze site al een pak veranderingen ondergaan. Het design is een beetje opgefrist en veranderd, de code wat aangepast en wat kleinere dingen toegevoegd. Tijd om nog eens een sitecheck te laten uitvoeren om te zien wat er nog beter kan.
Graag had ik van de reviewers gehoord wat er nog beter kan maar ook wat hun eerste indrukken van de site waren en welke items het meeste opvielen. (omdat ik ook graag zou willen weten welke "feeling" er met onze site gepaard gaat en welke items op de site het meeste opvallen)
Alvast bedankt
de site: WWW.TEK-9.NET
Graag had ik van de reviewers gehoord wat er nog beter kan maar ook wat hun eerste indrukken van de site waren en welke items het meeste opvielen. (omdat ik ook graag zou willen weten welke "feeling" er met onze site gepaard gaat en welke items op de site het meeste opvallen)
Alvast bedankt
de site: WWW.TEK-9.NET

), maar dan mag af en toe ook es hé 
CEO is inderdaad een beetje overdreven. Hoeveel staan jullie aandelen?