killin zei:
iemand een compleet nieuwe CMS te laten schrijven voor je site is een beetje gekke werk ( zeker met je beperkt budget )
Ik denk dat je beter af bent iets gelijk webspell te gebruiken en aan te passen tot iets wat je meer ligt.
Slicen voor webspell is een zeer kleine moeite, en aanpassen door iemand die er iets van af weet is ook geen weken werk.
Ik wil je best wel helpen om verder te geraken. ( zonder vergoeding )
PM mij maar moest je geintreseert zijn.
Hey. Sorry dat het zolang duurde maar ben bezig met studeren dus ik heb niet elke dag de tijd om op het forum te zitten

.
Inderdaad je hebt gelijk het budget is idd een tegenvaller

. Ja webspell zou hierin het gemakkelijkste zijn

. Btw: Happy New year to you and to everybody in this topic!!!

. Kvind het zeer vriendelijk dat je mij wilt helpen (zelfs zonder vergoeding). Maar ik plak er liever een prijs tegen aan dan niets. Iedereen werkt en het moet een win-win situatie blijven

. Hoe dan ook ik zal je een pm sturen met mijn e-mail gegevens. Grtz! And have a nice weekend boys/girls!