$kullrider
Legacy Member
Ok, kheb twee problemen met men site: http://cd-guild.nl/site sro/
1. In IE geeft hij de site goed weer maar hij heeft niet de voledige tekst in home weer.
Ik heb de lengte van men iframe op 100% gezet maar toch geeft hij nog niet de hele tekst weer.
En kzou ook willen dat als de tekst minder dan een pagina is, je ook niet meer verder naar beneden kan scrollen.
2. In FF geeft hij de tekst bijna niet weer, enkel het bovenste stuk.
En alles kaders staan precies 1 of 2 frames naar rechts opgeschoven.
Eerst stonden ze helemaal links terwijl ze in IE wel goed stonden.
Dit heb ik kunnen oplossen door in men css de margin en border op auto te zetten.Maar het is dus nog altijd niet helemaal opgelost :ironic:
Thx
1. In IE geeft hij de site goed weer maar hij heeft niet de voledige tekst in home weer.
Ik heb de lengte van men iframe op 100% gezet maar toch geeft hij nog niet de hele tekst weer.
En kzou ook willen dat als de tekst minder dan een pagina is, je ook niet meer verder naar beneden kan scrollen.
2. In FF geeft hij de tekst bijna niet weer, enkel het bovenste stuk.
En alles kaders staan precies 1 of 2 frames naar rechts opgeschoven.
Eerst stonden ze helemaal links terwijl ze in IE wel goed stonden.
Dit heb ik kunnen oplossen door in men css de margin en border op auto te zetten.Maar het is dus nog altijd niet helemaal opgelost :ironic:
Thx
)
doe da maar weg
