Annun
Legacy Member
En vriend van mij had dit weekend een nieuwe versie van zijn site klaar. Toen ik echter eens naar ging kijken (in firefox) zag ik dat er een probleem was: een div was te breed en viel dus deels buiten de lay-out. In IE was er echter geen enkel probleem. Ik heb toen aangeboden om te helpen naar een oplossing te zoeken. Na een hele tijd kwam ik erachter dat de div alleen te breed was als zijn padding was ingesteld, als je de paddin op 0 px zette was alles in orde. Meer nog de div was zoveel te breed als de waarde van de padding (voorbeeldje: als de padding 20 px was, dan was de div 40 px te breed (en te hoog maar dat merkte ik pas later)). We hebben de padding dus maar weggelaten en de positioning in die div anders aangepakt.
Mij vraag is nu: is dit nu een bug in firefox? In Dreamweaver wordt de site ook juist weergegeven met padding (en in Opera naart schijnt ook, maar dat heb ik niet zelf nagekeken).
Mij vraag is nu: is dit nu een bug in firefox? In Dreamweaver wordt de site ook juist weergegeven met padding (en in Opera naart schijnt ook, maar dat heb ik niet zelf nagekeken).


