Bertold
Legacy Member
De titel spreekt voor zich ik heb dus een layout met een header, drie kolommen en een footer.
in firefox ziet dat er allemaal oké uit maar in internet explorer raakt alles in de war
link: http://users.telenet.be/betee/site/index.html
en : http://users.telenet.be/betee/site/opmaak.css
ps. ik heb gebruik gemaakt van de tutorial op css.maxdesign
in firefox ziet dat er allemaal oké uit maar in internet explorer raakt alles in de war
link: http://users.telenet.be/betee/site/index.html
en : http://users.telenet.be/betee/site/opmaak.css
ps. ik heb gebruik gemaakt van de tutorial op css.maxdesign

...


(ik ga nog naar school you know 