Stevitski
Legacy Member
Yeps,
Ik ben bezig mijn site in css te verwerken. Ik heb dus een layout gemaakt in photoshop en heb die gesliced. Dit is het resultaat.. site
Nu ik wil alles in een mooi css bestandje, zodat de layout sneller wordt geladen en dat ik al direct de lettertypen en de hovers juist kan zetten. Nu het probleem is, ik begin met de banner enzo goed te zetten en sommige knopjes, en wanneer ik in een nieuw html bestand dit css bestand toevoeg zie ik niks.. Ik heb dan aan de zijkant zo'n dreamweaver CSS paneel en daarin bv het css bestand banner etc... alsek daaropklik zie ik mijn banner..
Dit vind ik in dit css paneel terug van dreamweaver! --> hier
Moest iemand mij kunnen helpen, ik heb al alle nodige research gedaan over CSS, maar soms ist beter om het te vragen nietwaar?
Nog één vraagje, moet je je tabels ook in brengen in een css bestand? Dus elke tabel waar een imgage zou instaan, moet je die in css brengen of enkel de image?
Vriendelijke groeten Traxy
Ik ben bezig mijn site in css te verwerken. Ik heb dus een layout gemaakt in photoshop en heb die gesliced. Dit is het resultaat.. site
Nu ik wil alles in een mooi css bestandje, zodat de layout sneller wordt geladen en dat ik al direct de lettertypen en de hovers juist kan zetten. Nu het probleem is, ik begin met de banner enzo goed te zetten en sommige knopjes, en wanneer ik in een nieuw html bestand dit css bestand toevoeg zie ik niks.. Ik heb dan aan de zijkant zo'n dreamweaver CSS paneel en daarin bv het css bestand banner etc... alsek daaropklik zie ik mijn banner..
.frame {
background-color: #FFFFFF;
}
.frame5 {
background-image: url(images/2_01.gif);
height: 200px;
width: 800px;
}
.unnamed1 {
background-image: url(images/2_02.gif);
height: 58px;
width: 131px;
}
.unnamed2 {
background-image: url(images/2_04.gif);
height: 58px;
width: 205px;
}
Dit vind ik in dit css paneel terug van dreamweaver! --> hier
Moest iemand mij kunnen helpen, ik heb al alle nodige research gedaan over CSS, maar soms ist beter om het te vragen nietwaar?
Nog één vraagje, moet je je tabels ook in brengen in een css bestand? Dus elke tabel waar een imgage zou instaan, moet je die in css brengen of enkel de image?Vriendelijke groeten Traxy
ik zal het dit weekend eens proberen en we zien dan wel