Joeri
Legacy Member
Xo0 zei:Dan gaan we ervan uit dat we ook ergens terecht kunnen met dit materiaal? En dan moeten we ook een paar vrijwilligers hebben die willen staan als model.
Dat hangt af van de locatie he. Heb zelf geen eigen studio of dergelijke. Gewoon, als het mens/model zou worden, en er is een leuke locatie voor gevonden (indoor of outdoor, maakt niet uit, m'n flitsers zijn toch met accu), dan wil ik wel wat spullen ter beschikking stellen. Aangezien er sprake was in de openingspost dat er gepoogd wordt wat van elkaar bij te leren, denk ik dat dit nog wel leuk kan zijn voor degenen die nog nooit studiospullen hebben gebruikt.



