Archief - DISCUSSION: 9Lives Photoshoot Day

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Joeri

Legacy Member
Xo0 zei:
Dan gaan we ervan uit dat we ook ergens terecht kunnen met dit materiaal? En dan moeten we ook een paar vrijwilligers hebben die willen staan als model.

Dat hangt af van de locatie he. Heb zelf geen eigen studio of dergelijke. Gewoon, als het mens/model zou worden, en er is een leuke locatie voor gevonden (indoor of outdoor, maakt niet uit, m'n flitsers zijn toch met accu), dan wil ik wel wat spullen ter beschikking stellen. Aangezien er sprake was in de openingspost dat er gepoogd wordt wat van elkaar bij te leren, denk ik dat dit nog wel leuk kan zijn voor degenen die nog nooit studiospullen hebben gebruikt.

guRuh

Legacy Member
LunchBox zei:
ik zie de headline al voor me de dag nadien: "moeke, ze hebbe m'n camerake gepikt" :music:

Dan is het tijd dat je eens een shot "reality" inspuit.
Zo erg is Brussel echt niet hoor, in het centrum ga je echt geen problemen hebben hoor. Genoeg leuke wandelingen te doen daar.
Beginnen aan het Paleis, zo naar Kunstberg - Hortahuis - Centraal station - eventueel Zavel - Grote Markt - Beurs - Saint Catherine, Vismarkt... Metro is ook de moeite zelfs.

Zijn maar suggesties :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Xo0 zei:
Mag ik eigenlijk vragen hoe het komt dat ge 3 maanden niet kunt?



Dan gaan we ervan uit dat we ook ergens terecht kunnen met dit materiaal? En dan moeten we ook een paar vrijwilligers hebben die willen staan als model.

Pm :woohoo:

Floyd

Legacy Member
guRuh zei:
Dan is het tijd dat je eens een shot "reality" inspuit.
Zo erg is Brussel echt niet hoor, in het centrum ga je echt geen problemen hebben hoor. Genoeg leuke wandelingen te doen daar.
Beginnen aan het Paleis, zo naar Kunstberg - Hortahuis - Centraal station - eventueel Zavel - Grote Markt - Beurs - Saint Catherine, Vismarkt... Metro is ook de moeite zelfs.

Zijn maar suggesties :)
Tell 'em dude!

dresse

Legacy Member
Flipkikker zei:
Damn,

zou ik wel willen zien :eek:

Maar dit weekend is zowat onmogelijk :s
Bezig aan eindopdracht voor dit jaar, die dinsdag af moet, en nog een shitload aan werk dus...


@Emma: sssssht :p

Zijn wel vaker van die events. Vaak komt het beste van Belgie ook samen op een spot. Zal ik iets laten weten als er in de toekomst nog is afgesproken wordt? die mannen willen niet liever als vette foto's :-)...
In juli is het trouwens ook belgisch kampioenschap in't skatepark van leuven. Wel niet zo'n geweldig event om foto's te trekken door het vele volk en het feit dat ge niet op het skatepark zelf moogt gaan staan met uw kodakske, ma wel de moeite om te zien...

mightyflup

Legacy Member
kvind et een goe idee, maar kzen een druk bezet man :p dus kzal prolly niet mee kunnen, dommage

Mr.Pee

Legacy Member
Ik kan zo goed als altijd, en zolang het makkelijk bereikbaar is is dat ook geen probleem!

Misschien een poll starten met de datums en de plaatsen?

Xo0

Legacy Member
Hoe zit het eigenlijk mensen, zijn er nog die intresse hebben want tot nu toe is het ni echt vet..

wouter_dc

Legacy Member
Tuurlijk heb ik er interesse voor. Alleen niet in de komende 3/4 weken (examens en al :p)
En ook niet 25, 26 & 27 Juni. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan